Trail centra in Wallonie (Ambleve, Bouillon, Chaudfontaine, Esneux, Spa)
- MarkMeisner
- Elite Mountainbiker
- Mijn mountainbike: Nukeproof Mega 290
Was die niet al heel lang dicht? Of was dat een andere blauwe lijn?
- cheeta
- Elite Mountainbiker
- Mijn mountainbike: Plopsaland
Andere, dat was een van de meer noordelijke. Dit is de blauwe, of althans het tweede deel vanaf de splitsing blauw/rood zo te zien, bij Blaireau.
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."
| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
- MarkMeisner
- Elite Mountainbiker
- Mijn mountainbike: Nukeproof Mega 290
Ah ja, Lêd Riveu is/was dicht.
-
- Elite Mountainbiker
- Mijn mountainbike: Banshee Titan & Paradox
Heeft iemand een beetje zicht op hoe de Belgische trail centra er bij liggen, eerste ingeving Spa of Aywaille?
Afgelopen 2 weken Schoorl was best leuk maar daarmee mis ik toch iets
Afgelopen 2 weken Schoorl was best leuk maar daarmee mis ik toch iets

-
- Mountainbike Junk
- Mijn mountainbike: Santa Cruz Nomad v6, 5010 v5
Vandaag geweest in Aywaille en door de vorst was het goed te doen, de grond was bevroren waardoor de modder hard was, op de trails zelf ook goede grip. Zodra het gaat dooien zal het wel een modderpoel worden.
-
- Elite Mountainbiker
- Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT
Gister, net als Frank, in Remouchamps .... combi van modder, sneeuw en ijs maar de afdalingen lagen er verrassend goed bij
Verwacht wel bagger als de dooi echt inzet idd .....

Verwacht wel bagger als de dooi echt inzet idd .....

https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
- cheeta
- Elite Mountainbiker

"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."
Dit weekend contact gehad met de crew van Spa via instagram en mail en Oli heeft mij verteld dat de trails zeer waarschijnlijk nog dicht blijven tot aan halverwege maart, jammer genoeg. Nog effies geduld 
Ik had de aankomende week een winter enduro trip ingepland. Dan rijden we gewoon door naar Bouillon!

Ik had de aankomende week een winter enduro trip ingepland. Dan rijden we gewoon door naar Bouillon!
-
- Elite Mountainbiker
- Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

https://www.instagram.com/hidde_extreme/
- rho
- Pro Biker
- Mijn mountainbike: Orbea Occam / Orbea Rise
Nieuw traincenter in aanleg: https://youtu.be/n68rtusZ71c?si=jUkIV0DiyJ5oanal
- cheeta
- Elite Mountainbiker
... moet je wel op de E25 kunnen weerstaan om de afslag al te pakken naar Chaudfontaine, Esneux, Remouchamps, nog een trailpark in aanleg om dan uiteindelijk bij Bastogne af te buigen voor minder hoogteverschil (80-100 max). Maar dan kun je wel goedkoop tanken aan de andere kant van het dorp...
- rho
- Pro Biker
- Mijn mountainbike: Orbea Occam / Orbea Rise
Dit is ook nog maar de eerste blauwe om het uit te proberen en het is nog niet officieel open of zo. Ze zijn net een paar dagen bezig.
Maar de bedoeling is wel om er een officieel trail center van te maken.