Ja, f**cking lekker zwarte trailtjes op remouchamps en spa gereden afgelopen weekend!
Fiets en ik waren wel vies maar dat was de moeite waard.
Trail centra in Wallonie (Ambleve, Bouillon, Chaudfontaine, Esneux, Spa)
-
- Elite Mountainbiker
- Mijn mountainbike: Banshee Titan & Paradox
- cheeta
- Elite Mountainbiker
- Mijn mountainbike: Plopsaland
Niet meer dit jaar...
... dik een maand geleden werd er druk gebouwd aan een lokatie die in 2025 zal opengaan (meer revamp, officieel karakter, ...). Is sowieso ruim pre-covid geweest dat ik er zelf geweest ben maar van wat ik me er van herinner zit het qua gradient onder Spa, dientengevolge waarschijnlijk een wat ander karakter dan de andere.
Op de andere gekende bestemming waar wat ontwikkeld zal worden zijn me geen werkzaamheden bekend op het moment.
... dik een maand geleden werd er druk gebouwd aan een lokatie die in 2025 zal opengaan (meer revamp, officieel karakter, ...). Is sowieso ruim pre-covid geweest dat ik er zelf geweest ben maar van wat ik me er van herinner zit het qua gradient onder Spa, dientengevolge waarschijnlijk een wat ander karakter dan de andere.
Op de andere gekende bestemming waar wat ontwikkeld zal worden zijn me geen werkzaamheden bekend op het moment.
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."
| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
- tiewrap
- Elite Mountainbiker
- Mijn mountainbike: Haibike Sleek
- Contacteer:
Afgelopen weekend bij Bouillon geweest.
Het blijft toch smullen met die Belgische trails.
Als je de topics op dit forum over trail features leest is het contrast met deze trails groot.
Bedankt België!
Het blijft toch smullen met die Belgische trails.
Als je de topics op dit forum over trail features leest is het contrast met deze trails groot.
Bedankt België!

European certified guide.
-
- Elite Mountainbiker
- Mijn mountainbike: Met stuur
Oja, Bouillon. Even een lijstje voor mezelf aanleggen. Wat in een weekend/ op 1 dag te bezoeken. Uitgangspunt is 12x komend jaar naar meer uitdagende routes.
Hebben de Walen toch maar uit de grond getrokken, of de schep in de grond

'e-mtb is conditie kopen', wat is uplift/ skilift dan?
Dan zou ik iets doorrijden naar LHR. Dat is een stuk uitdagender en leuker dan Bouillon. Bouillon is natuurlijk wel een hele mooie route met een fantastische omgeving. Vooral in de zomer met mooi weer en je er toch in de buurt bent.
Mtb'n is plezier en lol maken.
- tiewrap
- Elite Mountainbiker
- Mijn mountainbike: Haibike Sleek
- Contacteer:
Beide gebieden kun je je een weekend best vermaken.
Er zijn op LHR denk ik meer trails en waar in Bouillon het relatief makkelijke trails zijn met enkele moeilijke features er in, is er in LHR meer continu uitdaging.
Bouillon is weer een hele mooie plaats en je rijdt daar sneller een mooie ronde. Ook de klimmen vindt ik daar wat vriendelijker.
Gewoon beide doen dus
(en zeker ook Remouchamps)
Er zijn op LHR denk ik meer trails en waar in Bouillon het relatief makkelijke trails zijn met enkele moeilijke features er in, is er in LHR meer continu uitdaging.
Bouillon is weer een hele mooie plaats en je rijdt daar sneller een mooie ronde. Ook de klimmen vindt ik daar wat vriendelijker.
Gewoon beide doen dus

European certified guide.