Flowstateofmind schreef: ↑do 14 november 2024, 11:02
> MAASMECHELEN: Zondag 30 Maart 13:00u - Verzamelpunt Terhills Hotel (ingang Terhills)
Dit is misschien niet zo ideaal meer om daar te verzamelen.
Op dit moment zijn er wegenwerken waardoor je een stukje moet om rijden. Op zich niet echt een probleem.
Maar parkeren kan moeilijk worden.
De parking van het hotel heeft slagbomen. Je kan er enkel op met een pasje van het hotel.
De parking van de kunst academie is niet doorlopend open. Men sluit de parking als het centrum sluit.
Er is een poort geplaatst waar je naar de ingang van het bezoekerscentrum van de poort naar NPHK kan. Die lijkt de ingang voor voertuigen permanent af te sluiten.
... ik heb eigenlijk geen idee wat de bedoeling is. Maar ik zie geen enkele manier om daar nog normaal te parkeren. Ik heb 'm afgelopen zondag gewoon naast de weg gezet. Dat ging omdat er van 1 kant geen verkeer kon komen door de wegenwerken.
Edit: Blijkbaar had ik een klein stukje kunnen verder rijden om zo op de bezoekersparking voor het NPHK te komen. Dat was niet duidelijk aan de bewegwijzering. Er stond een bord verboden doorgang, uitgezonderd plaatselijk verkeer. Ik nam aan dat dit voor de enkele bewoners was die op de straat bij de werken wonen. Lijkt nu de ingang voor de parking te zijn. Die zou ruim groot genoeg moeten zijn ( >300 plaatsen)