LTHT tour de gnar (Reichswald, Belfeld, Chaudfontaine, MM)

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker

Lars TB schreef: vr 29 november 2024, 21:55 @Flow: ik laat hem even aan jou of je deze door laat gaan!

Ik voel me ook de hele week niet 100%, maar heb wel de intentie te komen. Met zijn drieën is het echter wel wat 'beperkt gezellig' misschien (hoewel Mario in zijn eentje al genoeg sfeer weet te creëren :-q )
:D Klopt helemaal, maar ik zal mij uiterst goed gedragen :lol: :-q .....hopelijk kom jij dan ook Lars :-q
Ik heb zojuist een pbtje gekregen van een topper forum lid die graag mee wil komen :-q
Ik moet alleen nog even weten of hij bereid is zijn wielen uit zijn fiets te willen halen :D anders past het allemaal niet in m'n A-tje :roll:
It is the responsibility of the rider to guarantee a safe combination.

Sram

Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
void
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Mijn mountainbike: Is metal

We kunnen mijn auto meenemen, maar ik rijd liever niet alleen als jullie in dezelfde buurt wonen.

XC/DC HT
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker

void schreef: za 30 november 2024, 13:54 We kunnen mijn auto meenemen, maar ik rijd liever niet alleen als jullie in dezelfde buurt wonen.

XC/DC HT
Deal :-q

Sram

Dan Empfield
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker

Alles is rond :-q void gaat mee :-q

Sram

Dan Empfield
Koban
Pro Biker
Pro Biker
Mijn mountainbike: Twee wielers
Contacteer:

Wellicht komen we elkaar morgen tegen. Ben er zelf in de ochtend
Flowstateofmind
All rounder
All rounder
Mijn mountainbike: 2e hands kapotje met een hangslotje
Contacteer:

Dat gaat nog gezelliger worden zo! Mocht ik nog iemand kunnen oppikken vanuit Tilburg/Den Bosch/Oss dan laat maar weten. De aanhang waar ik normaal mee fiets kunnen jelaas niet morgen.
Flowstateofmind
All rounder
All rounder
Contacteer:

Was een toffe rit guys! 8) :bier:
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker

Hier inmiddels ook back to base :-q
En inderdaad volop genoten :-q super leuk om daar weer eens na hele lange tijd te rijden :-q :-q
Het weer zat lekker mee :-q en de drukte was ook te overzien, zowel met wandelaars als bikers (al voelde ik mij wel mega oude l*l :oops: tussen al dat jonge)
En uiteraard me het leplazerus getrapt :-{ :lol: :lol: maar dat is het dubbel en dwars waard :-q :-q

Sram

Dan Empfield
Flowstateofmind
All rounder
All rounder
Contacteer:

Mario070 schreef: zo 1 december 2024, 18:42 Hier inmiddels ook back to base :-q
En inderdaad volop genoten :-q super leuk om daar weer eens na hele lange tijd te rijden :-q :-q
Het weer zat lekker mee :-q en de drukte was ook te overzien, zowel met wandelaars als bikers (al voelde ik mij wel mega oude l*l :oops: tussen al dat jonge)
En uiteraard me het leplazerus getrapt :-{ :lol: :lol: maar dat is het dubbel en dwars waard :-q :-q
Er waren wel hele jonge rijders aanwezig maar denk dat we allemaal netjes hebben gereden vandaag voor onze leeftijd! Maar zo gaat dat tegenwoordig, met 16 jaar al een dikke fiets en dikke trails, the lucky generation? :roll: Ze waren iig niet op een ebike :-q
Koban
Pro Biker
Pro Biker
Mijn mountainbike: Twee wielers
Contacteer:

Wat mis met ebike :winkie: prima vermaakt op de E aldaar
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker

Dank voor het laten zien van de trails!

Hoe je ze moet nemen heb ik dan weer niet gezien :roll: :lol:
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Flowstateofmind
All rounder
All rounder
Contacteer:

https://youtu.be/EjfsEnCneRw Ik gooi hier zo de video online met alle footage van vandaag dus dan kan je het nog nazien. Ben zelf in elk geval nog flink aan het nagenieten :D

Met een ebike is niets mis vind ik zelf, zolang je maar rijdt naar mate wat capabel is met de fiets waar je op rijdt. Maar dat geldt niet alleen voor ebikes natuurlijk. Mario was vandaag op een XC Hardtail en heeft toch aardig wat trails gereden, zo zie je maar. En hoe Void reed op de hardtail was ook leip! Voor ebikes betekend dat vooral nog meer laps lijkt me zo! Hebben we jou nog gezien?
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker

Mooie compilatie :-q

Sram

Dan Empfield
void
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Mijn mountainbike: Is metal

Bedankt voor de begeleiding en de leuke video.
Het was leuk om de DCHT buiten UHR te testen, hij presteerde beter dan verwacht.
rho
Pro Biker
Pro Biker
Mijn mountainbike: Orbea Occam / Orbea Rise

Flowstateofmind schreef: do 14 november 2024, 11:02 > MAASMECHELEN: Zondag 30 Maart 13:00u - Verzamelpunt Terhills Hotel (ingang Terhills)
Dit is misschien niet zo ideaal meer om daar te verzamelen.
Op dit moment zijn er wegenwerken waardoor je een stukje moet om rijden. Op zich niet echt een probleem.
Maar parkeren kan moeilijk worden.
De parking van het hotel heeft slagbomen. Je kan er enkel op met een pasje van het hotel.
De parking van de kunst academie is niet doorlopend open. Men sluit de parking als het centrum sluit.
Er is een poort geplaatst waar je naar de ingang van het bezoekerscentrum van de poort naar NPHK kan. Die lijkt de ingang voor voertuigen permanent af te sluiten.
... ik heb eigenlijk geen idee wat de bedoeling is. Maar ik zie geen enkele manier om daar nog normaal te parkeren. Ik heb 'm afgelopen zondag gewoon naast de weg gezet. Dat ging omdat er van 1 kant geen verkeer kon komen door de wegenwerken.

Edit: Blijkbaar had ik een klein stukje kunnen verder rijden om zo op de bezoekersparking voor het NPHK te komen. Dat was niet duidelijk aan de bewegwijzering. Er stond een bord verboden doorgang, uitgezonderd plaatselijk verkeer. Ik nam aan dat dit voor de enkele bewoners was die op de straat bij de werken wonen. Lijkt nu de ingang voor de parking te zijn. Die zou ruim groot genoeg moeten zijn ( >300 plaatsen)
Plaats reactie