RedBull Rampage live.

Alles over freeride, downhill en andere extremere varianten van biken zoals Dual, 4X, Urban Assault, Street, Dirtjump en Trial.
38x10
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Mijn mountainbike: Santa Cruz Tallboy 3 / RAAW Madonna

38x10 schreef: zo 13 oktober 2024, 17:30
TPeer schreef: zo 13 oktober 2024, 11:36

Gister ook zitten kijken maar snap er ook niks meer van. :~ Als er maar ook 1 run tussen zit die als freestyle bekeken kon worden was het wel die van Brendan wel. :D Maar schijnbaar kan je beter een bestaande run pakken en daar je tricks op oefenen.

Die kan je op https://brendanfairclough.co.uk/ bestellen. Heb ik gister zelf ook gedaan. 8)
Check! Zojuist een Fast as Fuck shirt voor de mini, en uiteraard een Slow as Fuck voor ondergetekende besteld :winkie:

Als Brendan en Brage voor volgend jaar nou eens hun eigen competitie verzinnen. Meer freeride dan die twee wordt het niet :-)
Heeft iemand zijn bestelde LadScience shirt(s) al binnen? Ik nog niet in ieder geval.
Niet bikers, de leegheid van die levens schokt me. (Vrij naar Tim Krabbé)
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Mijn mountainbike: Plopsaland

3 uur over judging met 2 deelnemers by Gypsy Tales (primair een MX channel):
https://www.youtube.com/watch?v=k2JLJV5kL88
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
Bikermarcel
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Mijn mountainbike: Trek Fuel Ex 8 Gen 6

38x10 schreef: wo 13 november 2024, 13:55 Heeft iemand zijn bestelde LadScience shirt(s) al binnen? Ik nog niet in ieder geval.
Hij schreef 1 november op instagram:

"Thanks so much for your patients on this, trust me when I say this has given me a whole world of head aches. Turns out I can't jump off cliffs and print t-shirts at the same time!!!! We got overwhelmed with the support and weren't quite ready for the amazing response we had.. now we have been let down by a supplier but all will be posted first thing next week and we are chucking in some surprises. Again thanks so much and sorry for the delay. Turns out #ladscience soesn't always work."
"We need more roost!"
"Fasteeeerrrrrrr!!"
38x10
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Mijn mountainbike: Santa Cruz Tallboy 3 / RAAW Madonna

Ze zijn binnen. Zoek de verschillen
:winkie: :winkie:

Afbeelding
Niet bikers, de leegheid van die levens schokt me. (Vrij naar Tim Krabbé)
Plaats reactie