Kermit zwaait af... bijna dan toch ;-)
- ThaSingleTrackMastah
- Moderator
- Mijn mountainbike: Heeft een motortje
- Contacteer:
Ja, erg jammer, maar hij is nu weer geniaal 

chained forever to a world that's departed
Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
- erwin.burgers
- Pro Biker
- Mijn mountainbike: Trek Fuel EX '24 Gen 6 carbon, Giant Contend AR2
- Contacteer:
Ha Paul, bedankt voor de 'bewezen diensten' als mod.
Als hier al eerder gezegd was je als mod een copy van de fietsliefhebber die ik in Champcella heb leren kennen; rustig, geïnteresseerd, kundig, grappig en altijd in de 'actiestand' als het gaat om tips of klushulp.
Ik ga jou maar als voorbeeld nemen voor mijn kinderen, als lichtend voorbeeld voor het verminderen van schermtijd. Ik weet niet of ze zich daar iets van aan zullen trekken, maar hé, you never know....
Wellicht zie ik je nog weer eens in de buurt van Leersum maar liever nog in Champcella
En ongetwijfeld zullen we ook hier niet verstoken blijven van wijze en/of grappige aanvullingen van jouw kant.
Als hier al eerder gezegd was je als mod een copy van de fietsliefhebber die ik in Champcella heb leren kennen; rustig, geïnteresseerd, kundig, grappig en altijd in de 'actiestand' als het gaat om tips of klushulp.
Ik ga jou maar als voorbeeld nemen voor mijn kinderen, als lichtend voorbeeld voor het verminderen van schermtijd. Ik weet niet of ze zich daar iets van aan zullen trekken, maar hé, you never know....
Wellicht zie ik je nog weer eens in de buurt van Leersum maar liever nog in Champcella

En ongetwijfeld zullen we ook hier niet verstoken blijven van wijze en/of grappige aanvullingen van jouw kant.
Trek Fuel EX 2024 Gen6 carbon
Giant Contend AR2
RIP - Trek Fuel EX '21 carbon
RIP - Trek Fuel EX7 '17
Sold; Devinci Atlas carbon '14
RIP - Devinci Atlas RC '11
Sold - Trek Fuel EX 9 26"'
RIP - Gary Fischer Hifi '08
Sold - Trek 6700 '08
Giant Contend AR2
RIP - Trek Fuel EX '21 carbon
RIP - Trek Fuel EX7 '17
Sold; Devinci Atlas carbon '14
RIP - Devinci Atlas RC '11
Sold - Trek Fuel EX 9 26"'
RIP - Gary Fischer Hifi '08
Sold - Trek 6700 '08
-
- Genius
- Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
- Contacteer:
Big Brother is watching you
Ik heb tegenwoordig veel tijd zullen we maar zeggen...

Ik heb tegenwoordig veel tijd zullen we maar zeggen...
"I want to change the world but I don't know what to do
So I'm gonna leave it up to you"
Ten Years After
So I'm gonna leave it up to you"
Ten Years After