Zie topic, na de 2023 editie ( veel regen) toch maar weer ingeschreven voor de 2024 editie. Al is het maar om revenge te nemen! Na 2 lekke banden in de eerste 10km net te laat om de 3de ronde te kunnen rijden
Yeah, ben niet de enige dus haha. Wat is een reële doelstelling voor jullie? Voor mij op tijd zijn om de 3de ronde te kunnen rijden, en liefst met 19 gemiddeld, of liefst nog hoger.
Ik kom net terug van een blessure en hoop zo rond de 3 uur te eindigen, hopelijk een steady tempo en als ik bij een goed groepje kan aanhaken is dat mooi meegenomen. Maar heb geen flauw idee waar ik nu sta, dus vandaar ook op safe de 60km heb gekozen. Dan kan ik in de 2e ronde de tank volledig leeg rijden. Buitenom dat, is dit ook een leuk rondje met hoogtemeters, het betere stuurwerk en niet ver van huis.
3x hetzelfde rondje word ik niet vrolijk van. Met marathons wil ik ook altijd nog iets van de omgeving zien en afwisseling. Maar goed, ik begrijp enigzins die beperking die we hebben met dit soort wedstrijden in een drukbevolkt gebied.
Ik woon in het mooie zeeland, tussen middelburg en vlissingen in. Dus mijn 50km rondjes bestaan uit een paar vaste korte parkourtjes, paar duinovergangetjes meepakken voor de hoogtemeters, en meer als de helft verhard. Dus een mooi parcours van 27km 3 keer rijden is alleen maar bonus voor mij haha. De route heeft redelijk veel hoogtemeters voor nerlderlandse begrippen, en echt mooie stukjes singletrack, zoals harry slinger en dergelijke. Zolang het een beetje droog is,is het al beter als afgelopen jaar. Zin in!
Dan kun je de marathons in Nederland eigenlijk sowieso skippen: dat zijn wedstrijden/prestatietochten op veredelde reguliere parcoursen. Als ik nog voor de (eerste 50) knikkers mee zou kunnen doen dan zou ik ‘m wel weer rijden. Maar dat zit er helaas niet meer in Anyway, als het wedstrijdelement je aanspreekt dan is dit een mooi evenement!