R2Bike Gravelwielset ervaringen

Krom stuur, noppenbanden en lekker van de gebaande paden? Hier kun je er over praten.
Plaats reactie
cisco
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker

Wil in mijn Basso racert een gravelwielset laten bouwen en kwam terecht bij R2Bike.
Iemand ervaring met het laten bouwen van een gravelwielset bij R2Bike ?
R2Bike bied ook levenslanger spaakbreuk garantie en chrach replacement net als de wielbouwers in NL

Graag jullie bevindingen aub......

https://r2-bike.com/Rennrad-Gravel__handmade-by-r2
A-j Plat Könt Proatn, mö-j ’t nich loatn!
A-j oolder wördt, wo'j wa wiezer mer nich altied verstaandiger
scottpaul
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Mijn mountainbike: Scott Spark RC 900 Pro

Pittige prijzen bij R2Bike voor een handgespaakte wielset.
In NL heb je voldoende capabele bouwers die ook nog eens een stukje goedkoper zijn en waarbij je langs kunt gaan, ook voor evt. garantie en snelle afhandeling.
Heb toevallig laatst een carbon set, 40mm hoog, bij 5th Element laten spaken naar mijn eigen specifieke eisen mbt spaakkeuze, naven en gewicht.
Was nog geen €1000,- kwijt, rijd al 1,5jr met een mtb set en een wegset van 5th element en nul problemen (allen carbon)...
cisco
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker

scottpaul schreef: zo 23 juni 2024, 07:47 Pittige prijzen bij R2Bike voor een handgespaakte wielset.
In NL heb je voldoende capabele bouwers die ook nog eens een stukje goedkoper zijn en waarbij je langs kunt gaan, ook voor evt. garantie en
Ligt er aan wat je zoekt, ik zoek een goedkopere wielset om af en toe eens een racer te steken.
Deze hebben ze bij R2Bike hand gebouwd wel namelijk wat ik bij mijn vaste wielbouwer ForceWheelz niet kan krijgen.
Het gaat mij dus echt om de kwaliteit van hun hand gespaakte wielen, en als dat nu een set is van €500 of €1500 maakt mij niks uit
A-j Plat Könt Proatn, mö-j ’t nich loatn!
A-j oolder wördt, wo'j wa wiezer mer nich altied verstaandiger
Plaats reactie