Veel gegoogled maar niet echt het antwoord kunnen vinden. Ik heb deze remmen ontlucht volgens de Shimano procedure. Rechts gaat prima. Links is goed ontlucht maar vervolgens is de hendel slechts een paar mm in te knijpen.
-beetje vloeistof uit de caliper laten lopen zonder effect
-beetje vloeistof uit de hendel laten lopen zonder effect
Ik had iets op een Engelse site gelezen, dat er in de hendel een iets verstopt kan zitten. Iemand idee hoe dit op te lossen is? Uit elkaar en van binnen schoonmaken? Rubbers reviseren?
Shimano remhendel BL-M615 geen vrije slag
-
- Elite Mountainbiker
-
- Mountainbike Junk
Wiel draait, zuigers komen terug. Vrije slag hendel is echt bijna niks. Paar mm in knijpen en dan remt ie al. Rechts is de vrije slag normaal
- ThaSingleTrackMastah
- Moderator
- Mijn mountainbike: Heeft een motortje
- Contacteer:
Komt vanzelf goed.
chained forever to a world that's departed
Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
-
- Elite Mountainbiker
-
- Mountainbike Junk
Hoe wist je dat?

- ThaSingleTrackMastah
- Moderator
- Mijn mountainbike: Heeft een motortje
- Contacteer:
Even in mn glazen bol gekeken.
En ik heb het ook wel eens met mn Shimano remmen. Met nieuwe blokjes voelt het soms net iets te strak.
En ik heb het ook wel eens met mn Shimano remmen. Met nieuwe blokjes voelt het soms net iets te strak.
chained forever to a world that's departed