RCZbikeshop.com
Ik heb een crankset besteld via RCZ. Was m'n eerste aankoop hier. Na de bestelling kwam niet de beloofde bevestigingsmail. Toch maar de betaling overgemaakt. Daarna een week niets meer gehoord. En opeens kreeg ik een berichtje dat het pakket bezorgd was bij mijn pakketpunt
.

-
- Elite Mountainbiker
- Mijn mountainbike: Trek Stache 7 29+ Olympia team fully Ede
Communicatie is nog minder geworden dan voorheen. Toen kreeg je in de opvolgende nacht na je bestelling een herinneringsmail met daarin nog eens de gegevens van je bestelde item(s). En dan met het verzoek (bij overschrijving) te betalen. Die ontvang je niet meer.
Maar de reactie op betaling en dan proof of payment sturen komt wel weer bijna direct.
Het is en blijft een wonderlijke webshop.
Maar de reactie op betaling en dan proof of payment sturen komt wel weer bijna direct.

Het is en blijft een wonderlijke webshop.
-
- All rounder
- Mijn mountainbike: mist een motortje!
Via de Private Sale kan ik een Fox 32 Factory bestellen (339,99): https://www.rczbikeshop.com/en_ue/fox-r ... 1-262.html
Echter - er staat zo weinig info op de website, hoe zie ik welk model dit is? Heeft deze een remote op het stuur nodig, want ik zou er graag eentje willen met een lockout op de vork zelf.
Echter - er staat zo weinig info op de website, hoe zie ik welk model dit is? Heeft deze een remote op het stuur nodig, want ik zou er graag eentje willen met een lockout op de vork zelf.
Voor RCZ begrippen staat er nog best veel info 
Zoals ik 'm lees:
''PTL'' staat voor Push To Lock, wat aangeeft dat het een remote nodig heeft die die functie ondersteunt.
Er staat ook dat de remote not included is, dus die zul je zelf nog er bij moeten zoeken.

Zoals ik 'm lees:
''PTL'' staat voor Push To Lock, wat aangeeft dat het een remote nodig heeft die die functie ondersteunt.
Er staat ook dat de remote not included is, dus die zul je zelf nog er bij moeten zoeken.
- Oli4k
- Elite Mountainbiker
- Mijn mountainbike: Axevo FX27 | El-Cheap Gravel | Meybo Holeshot 24" | ♻︎ Matrix F-22 | ♻︎ C'dale Prophet SL 650b
- Contacteer:
Oeps. In mijn enthousiasme iets te snel op de bestelknop gedrukt en een vork met 1.8” tapered stuurbuis besteld. Ik had de goede versie opgeslagen in mijn wish list en hoopte dat er nog een coupon zou komen voor dat model. Domme fout. Twijfel nu tussen cancelen of hopen dat de CSU van mijn huidige (27,5” non-boost) Durolux hetzelfde is als die van de vork die ik heb gekocht en ze dan omwissel. Een 27,5” non-boost vork levert tweedehands toch niets meer op.
-
- Elite Mountainbiker
- Mijn mountainbike: Trek Stache 7 29+ Olympia team fully Ede
Mijn laatste ervaringen zijn dan weer super positief. Snelle verzending en ook snel reageren bij cancellen.
Ook een wielset besteld die in 2 carbon versies werd geleverd dus was niet als set te gebruiken (hoge velg 60mm). Aangegeven en binnen 3 dagen stond UPS op de stoep om de set weer op te halen.
Lijkt alsof Nieves wat customer service training heeft gedaan.
Ook een wielset besteld die in 2 carbon versies werd geleverd dus was niet als set te gebruiken (hoge velg 60mm). Aangegeven en binnen 3 dagen stond UPS op de stoep om de set weer op te halen.
Lijkt alsof Nieves wat customer service training heeft gedaan.
-
- Moderator
Ik moest een weekje wachten op mijn Ohlins TTX1, maar de prijs maakte dat totaal geen issue 

Doneer en help mee!
Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018
Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018
Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
-
- Mountainbike Junk
- Mijn mountainbike: Canyon Spectral 5 fully 29er
Hi,
Vorige week een demper besteld en daar stond bij "in stock",
iemand ervaring met de levertijd als dat erbij staat ?
Weet dat het normaal weken tot maanden kan duren,vind ik ook niet erg maar ben er nieuwsgierig naar
Uiteraard post ik mijn eigen ervaring hier ook
Weet dat het normaal weken tot maanden kan duren,vind ik ook niet erg maar ben er nieuwsgierig naar

Uiteraard post ik mijn eigen ervaring hier ook

- bouwpakket
- Elite Mountainbiker
- Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Ragley Trig
De laatste paar keren een week tot anderhalve weekVintigeBiker schreef: ↑di 12 november 2024, 20:57 Hi,
Weet dat het normaal weken tot maanden kan duren,vind ik ook niet erg maar ben er nieuwsgierig naar![]()
Uiteraard post ik mijn eigen ervaring hier ook![]()
MTB Trail Care Crew Utrechtse Heuvelrug
Garage Sale
Ibis Ripley V4
Ibis Ripmo V2
Ibis Ripley V1 => met pensioen, aan de muur
Ragley TD:1 29 ti rigid Single Speed
Garage Sale
Ibis Ripley V4
Ibis Ripmo V2
Ibis Ripley V1 => met pensioen, aan de muur
Ragley TD:1 29 ti rigid Single Speed