We zullen het niet vergeten. Vooral omdat je hetzelfde bericht 4x had gepost. Ik heb er 3 verwijderd

Soms kan het forum haperen .....wanneer je éénmaal op verstuur het gedrukt... is het gewoon blijven wachten
Helaas bij mij gebeurt. Ik startte in wave 5 van de 200km. En de eerste bocht vanaf de kasseinen de zandstrook op lag ik al onderuit. Gelukkig daarna nog wel door kunnen rijden. En halverwege begon mijn trapper los te zitten aan de linker kant. Wonder boven wonder de finish wel gehaald. Video met beelden van de barre tocht volgen nog.
Op brede zandpaden waar het niet modderig leek, rolde het voor geen meter. Enorm zuigende ondergrond, waardoor je heel veel rolweerstand had. Daar had iedereen last van. Was enorm zwaar en zoog de energie uit je benen/lijf. Geen wonder dat je dat zo hebt ervarennoxiuz schreef: ↑wo 19 juni 2024, 01:24 Uiteindelijk wat lucht achter erin gedaan bij de eerste stop, even de compressor gepakt van de techneuten. Vol goede moed naar de 95km, ik deed er een uur langer over naar deze stop zag ik in de app. De stroken met modder waren echter zo eindeloos lang en zwaar, mijn snelheid zakte zover weg. Ik weet niet wat het nou exact was. De druk toch te hoog? Was ik gewoon écht leeg? Ik ben echt geen topfietser maar op de racefiets toch regelmatig lange tochten gemaakt. Nouja, door de blubber drink je te weinig want je bidon is supergoor. Om eten te pakken uit je rugtas moet je ook stoppen en dat wil je eigenlijk niet echt.