15-09-2024 - Groesbeek - Groesbeeks Gruwelijkste, de Bikkeleditie

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Plaats reactie
Pbro
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk

De 10e jubileum editie op 15-9-2024. Om nog dat beetje extra gruwelijkheid toe te voegen aan deze tocht is er dit jaar een bikkel editie van 100+10km. Wie al eerder meegedaan heeft en de 'grapjes' van de organisatie een beetje kent, zullen die extra 10km wel iets bijzonders worden. Als voorbeeld werden we afgelopen jaar, kort na de start, een blubberig aardappelveld ingestuurd. Direct geen zorgen meer over vies worden! :lol: Of de dolmakende cirkeltjes draaien ergens in een weiland. :-q
Er zijn nog kaarten beschikbaar:
https://road4energy.us12.list-manage.co ... 88a885af04

(En niet schrikken van de kosten, de gehele opbrengst wordt gebruikt ter bestrijding van een engergiestofwisselingsziekte, hoe mooi is dat!)
Laatst gewijzigd door Pbro op zo 9 juni 2024, 17:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Be Nice, Say Hi!
Peelrijder
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker

Die baggerbak van het aardappelveld waren geen grappen! :evil:

Nee serieus, niks grappigs aan.

Als er dit jaar weer zoiets is rij ik er wel omheen, desnoods lopen, maar om met zomerweer en droge ondergrond er meteen zo uit te moeten zien vind ik wel een beetje jammer.

Graag dit jaar een 'mooi weer rijders' optie erlangs leggen.

Dat dingetje met die lintjen achter die boerderij was dan wel weer ontzettend geinig, meer van dat! :-q
'Some even say, riding cross country is the best form of klunking, away from the cops, the cars and the concrete'
jpandriesse
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Mijn mountainbike: Canyon - Neuron

Ach, ik moest wel lachen om dat bagger/aardappel veld.
Dit jaar helaas geen deelname, we hebben de avond ervoor groot feest van onze beste vrienden. Dat gaat geen combi worden :winkie:
Met vriendelijke groet,
Joris

Show your stuff: https://www.mountainbike.nl/forum/viewt ... p?t=155124
BikerBas2
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Mijn mountainbike: Trek 9.8 Procaliber of Merida Big Nine XT black

Peelrijder schreef: zo 9 juni 2024, 15:56 Die baggerbak van het aardappelveld waren geen grappen! :evil:

Als er dit jaar weer zoiets is rij ik er wel omheen, desnoods lopen, maar om met zomerweer en droge ondergrond er meteen zo uit te moeten zien vind ik wel een beetje jammer.

Dat dingetje met die lintjen achter die boerderij was dan wel weer ontzettend geinig, meer van dat! :-q
Ik heb dit jaar al zoveel bagger gezien. Het is al 8 maanden herfst in t bos. Laat ze ons maar eens verrassen met een moddervrij parkoers.
Bonanza
Pro Biker
Pro Biker
Mijn mountainbike: Niner Air 9 RDO, Kona Hei Hei CR Race
Contacteer:

Clubweekend gepland in hetzelfde weekend als GG. Mocht iemand een inschrijving willen overnemen teab, laat maar weten.
Dizer
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk

Peelrijder schreef: zo 9 juni 2024, 15:56 Die baggerbak van het aardappelveld waren geen grappen! :evil:

Op die dag hadden we ook gewoon pech toch, als het in die nacht en ochtend gewoon droog was gebleven was het aardappelveld geen probleem geweest. Dat stuk na het aardappelveld was ook geen feest; nat, regenachtig, modderig etc.
aurelius
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Mijn mountainbike: Scott Spark RC Pro '24

Maximale aantal deelnemers bereikt, zegt 'ie, online inschrijven gaat niet meer (dag zelf nog wel??).
The "Fun Zone" is definitely quicker to find on a shorter travel bike.
You only want as much as is necessary and as little as possible.
jpandriesse
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Mijn mountainbike: Canyon - Neuron

Dizer schreef: di 2 juli 2024, 14:32 Op die dag hadden we ook gewoon pech toch, als het in die nacht en ochtend gewoon droog was gebleven was het aardappelveld geen probleem geweest. Dat stuk na het aardappelveld was ook geen feest; nat, regenachtig, modderig etc.
Toen ik die kant op reed, had ik de ruitenwissers van de auto op de hoogste stand staan en nog konden ze het amper aan. Man, wat kwam er toen een bak water naar beneden :o
Met vriendelijke groet,
Joris

Show your stuff: https://www.mountainbike.nl/forum/viewt ... p?t=155124
Plaats reactie