Haarnestcyste / Sinus Pilonidalis

Welke trainingsvormen zijn er, hoe werkt een hartslagmeter, wat te doen bij blessures, en welke sportdranken en energierepen kun je het beste mee nemen. Alles wat het lichaam van de biker aangaat kan hier gevraagd worden.
Plaats reactie
IkFietsNiet
Mtb fanaat
Mtb fanaat

Na een rustige periode waarin ik geen last had (af en toe wel even voelen) voelde ik gisteren onder de douche ineens een kleine pijnscheut. Nadere controle toen ik klaar was met douchen leerde mij dat er inmiddels een heel klein gaatje zit waar een beetje helder bloed uit komt.
Straks de huisarts maar bellen, want eigenlijk wil ik niet meer naar dit ziekenhuis. Of in ieder geval niet naar de arts die de Sinus P. vorige keer zou weghalen, hij lachte me voor mijn gevoel nog nét niet uit.
Nu was het ding toen ook wel héél klein (inmiddels is het weer iets groter, maar nog wel kleiner dan een klein doperwtje), maar ik vrees nu wél voor ellende, nu er daadwerkelijk een gaatje zit.

Edit: vanmiddag bij de huisarts geweest, hij zegt ook dat het weg moet, dus ik ga weer naar het ziekenhuis.
daniel1975
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Mijn mountainbike: Orbea Oiz TR

ZSM een afspraak maken! Zeker nu er een gaatje is niet twijfelen. Zou zomaar kunnen dat het nu nog een hele kleine ingreep is.
Bicycle, bicycle, bicycle
Plaats reactie