Reefos bikeshop nieuwkoop

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
tiewrap
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Mijn mountainbike: Haibike Sleek

Ik had het je een aardige tijd terug al verteld, maar blijkbaar luister je niet :lol:
European certified guide.
Trips & clinics voor de enduro rijder ==> www.mtb-solutions.nl
erwin.burgers
Pro Biker
Pro Biker
Mijn mountainbike: Trek Fuel EX 9.8 2021, Giant Contend AR2
Contacteer:

Mijn Fox Float RE-aktive thrushaft weg gebracht met klak- en slurpgeluiden.
Andere serviceclub had alleen een kleine beurt gegeven zonder resultaat en zonder mogelijkheid om uitgebreide service uit te voeren.
Brian heeft het binnen een paar dagen uitgevoerd. Resultaat een weer soepel én stil werkende shock... :-q
Giant Contend AR2
Trek Fuel EX carbon
RIP; Trek Fuel EX7
Sold; Devinci Atlas carbon 2014
RIP - Devinci Atlas RC
Sold - Trek Fuel EX 9 26"'
RIP - Gary Fischer Hifi
Sabai
Pro Biker
Pro Biker
Mijn mountainbike: Mtb

erwin.burgers schreef: vr 15 maart 2024, 15:54 Mijn Fox Float RE-aktive thrushaft weg gebracht met klak- en slurpgeluiden.
Andere serviceclub had alleen een kleine beurt gegeven zonder resultaat en zonder mogelijkheid om uitgebreide service uit te voeren.
Brian heeft het binnen een paar dagen uitgevoerd. Resultaat een weer soepel én stil werkende shock... :-q

En heeft hij nog verteld wat voor waardeloze shock hij het eigenlijk vind 🤣

En hij heeft eigenlijk ook wel een punt. Als ik je een tip mag geven kun je volgende keer beter je geld in een nieuwe investeren. Dan heb je gelijk een mooie upgrade en voelt de fiets nog beter.
erwin.burgers
Pro Biker
Pro Biker
Mijn mountainbike: Trek Fuel EX 9.8 2021, Giant Contend AR2
Contacteer:

Sabai schreef: vr 15 maart 2024, 19:26 En heeft hij nog verteld wat voor waardeloze shock hij het eigenlijk vind 🤣
Haha, ja dat heeft ie zeker en de uitleg begrijp ik wel. Ik dacht dat het juist een heel uitgekiend ontwerp was. Maar toen hij er over vertelde dacht ik aan de demper op de FEX van een maatje, jaartje jonger en met een andere demper. Vast niet zonder reden....

Als ik aan het volgende groot onderhoud toe ben, zal ik eens naar een nieuwe kijken
Giant Contend AR2
Trek Fuel EX carbon
RIP; Trek Fuel EX7
Sold; Devinci Atlas carbon 2014
RIP - Devinci Atlas RC
Sold - Trek Fuel EX 9 26"'
RIP - Gary Fischer Hifi
murk
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Mijn mountainbike: Koga X29 team

Wat een fijne bike boutique! Van de week langs geweest voor een bike advies. Ivm hernia herstel nog geen fiets aangeschaft, maar zeer vriendelijk en nemen echt de tijd voor je!
Dulce est desipere in loco
Plaats reactie