Bikeparks 2020 -> 2021->2022->2023->2024->2025
- MarkMeisner
- Elite Mountainbiker
- Mijn mountainbike: Nukeproof Mega 290
Volgende keer dan maar eens helemaal pakken. Na die houten skinny's ging ik altijd terug de route op.
- MarkMeisner
- Elite Mountainbiker
Yep, dan zit ik zo'n 1000meter hoger in Saalbach-Leogang 

- Mark_EL
- Mountainbike Junk
- Mijn mountainbike: Trek Fuel EX 8 / Canyon Torque AL
- Contacteer:
Zondag 16 juni is het vaderdag. Ik denk niet dat ik dat weekend in Willingen kom helaas...
Ik pak dat lijntje bijna altijd. Die vind ik leuker dan de normale flow trail....
Dan moet je na elke run wel eerst weer een stuk over het asfalt. En wanneer je weer op de berg bent moet je weer een stuk fietsen van de K1 lift naar het begin van de DH trail. Ik weet niet hoor, maar dit alles gaat niet sneller dan het nemen van die trage cabinelift...
- Giant-E
- Elite Mountainbiker
- Mijn mountainbike: Radon Render 9.0
Vorige maand uitgetest: Einde middag, laatste run dus rustig bij de liften. Fietsmaat slaat af richting cabinelift, ik rij door naar K1- lift (oké, 4 min max).
Ik heb serieus waar 5 minuten staan wachten bovenop bij de Freeride. Ik had naar de DH kunnen fietsen (ruim 1 min) maar dan nog had ik een paar minuten moeten wachten op ‘m.
Ik heb serieus waar 5 minuten staan wachten bovenop bij de Freeride. Ik had naar de DH kunnen fietsen (ruim 1 min) maar dan nog had ik een paar minuten moeten wachten op ‘m.
Giant on E-mtb
- Giant-E
- Elite Mountainbiker
Ook lekker, ik zie de foto’s wel weer langskomen.MarkMeisner schreef: ↑di 28 mei 2024, 14:58Yep, dan zit ik zo'n 1000meter hoger in Saalbach-Leogang![]()

Giant on E-mtb
- Dice Oldskool
- Elite Mountainbiker
- Mijn mountainbike: Mondraker Level R
Als je de 1e linksaf gaat dan moet je een stukje klimmen. Als je na de parkeerplaats de 2e links gaat (Hoppecketalstrasse) dan freewheel je zo naar de ingang van de K1
- Giant-E
- Elite Mountainbiker
Exact. Wat ik al eerder zei: De shortcut.Dice Oldskool schreef: ↑di 28 mei 2024, 21:51 Als je de 1e linksaf gaat dan moet je een stukje klimmen. Als je na de parkeerplaats de 2e links gaat (Hoppecketalstrasse) dan freewheel je zo naar de ingang van de K1
Giant on E-mtb
-
- Elite Mountainbiker
- Mijn mountainbike: Spectral 29
afgelopen vrijdag met forumlid Wamske in Green Hill geweest. Was voor ons de primeur. Het park was 11-19u open dus eerst de kids gedropt op school en toen gaan rijden, ideaal.
Fantastisch park, mooie opbouw van tracks en leuk voor alle niveaus. Jonas&Pablo en Bounce&Blow waren wel de favoriete jump lines, naast Canadian en Groomer om meer het technische werk te rijden. Sölden line ook mooi gedaan, lekker lang maar het bovenste stuk is wat rommelig.
Helaas was de famous 'Green Hill drop' dicht, maar heb de drop-offs op de Groomer als alternatief gepakt. Het ziet er van onder erg imposant uit, maar de absolute afstand tussen de houten drop-off en de landing is eigenlijk niet zo groot. Leuk om deze af te vinken.
Ik had gehoopt ook de zwarte Fidlock en Think Bold tracks te kunnen rijden maar de gaps waren in werkelijkheid toch wat groter dan ik had ingeschat, dus die blijft op de To Do lijst staan
we zijn er een uur of 6 geweest en hebben 23 afdalingen gedaan, dankzij een super efficiente lift (en geen wachtrij op vrijdag)
Fantastisch park, mooie opbouw van tracks en leuk voor alle niveaus. Jonas&Pablo en Bounce&Blow waren wel de favoriete jump lines, naast Canadian en Groomer om meer het technische werk te rijden. Sölden line ook mooi gedaan, lekker lang maar het bovenste stuk is wat rommelig.
Helaas was de famous 'Green Hill drop' dicht, maar heb de drop-offs op de Groomer als alternatief gepakt. Het ziet er van onder erg imposant uit, maar de absolute afstand tussen de houten drop-off en de landing is eigenlijk niet zo groot. Leuk om deze af te vinken.
Ik had gehoopt ook de zwarte Fidlock en Think Bold tracks te kunnen rijden maar de gaps waren in werkelijkheid toch wat groter dan ik had ingeschat, dus die blijft op de To Do lijst staan

we zijn er een uur of 6 geweest en hebben 23 afdalingen gedaan, dankzij een super efficiente lift (en geen wachtrij op vrijdag)
- MarkMeisner
- Elite Mountainbiker
https://www.wetter-sauerland.de/ vermoed ik als ik even terugzoek op Wetter in dit topic