Ik heb nog een code beschikbaar.
Stuur maar een DM als je er 1 nodig hebt.
Kortingscode refer a friend Canyon
Ik ben net lid geworden van dit forum en ben op zoek naar een nieuwe fiets. Ik heb mijn oog laten vallen op een Canyon fiets en hoorde dat er een refer-a-friend korting beschikbaar is. Zou iemand mij kunnen helpen met een code? Ik zou het enorm waarderen!
-
- Mountainbiker
- Mijn mountainbike: Canyon Lux Trail 2024
update: voorzien van een code en ondertussen fiest aangekocht
Ben ook van plan om een Canyon aan te schaffen, dus mocht iemand nog een code over hebben dan houd ook ik mij aanbevolen. Bedankt!
Ben ook van plan om een Canyon aan te schaffen, dus mocht iemand nog een code over hebben dan houd ook ik mij aanbevolen. Bedankt!
Laatst gewijzigd door Riccie op do 30 mei 2024, 20:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Edit: ik ben al voorzien van een code. Dank!
Ook ik ben in de race voor een nieuwe Canyon, als dit inclusief een leuke (extra) korting kan dan zou dat helemaal ideaal zijn. Alvast bedankt voor als iemand nog een code heeft en deze in een PM wil zetten.
Ook ik ben in de race voor een nieuwe Canyon, als dit inclusief een leuke (extra) korting kan dan zou dat helemaal ideaal zijn. Alvast bedankt voor als iemand nog een code heeft en deze in een PM wil zetten.
-
- Mountainbiker
Voor als iemand nog een code zoekt. Bij deze! https://go.canyon.com/r?ref=D83FD91F1