In die post staat niet expliciet dat het dicht is, enkel dat ze eraan werken. Met dat de nabije bikeparks allemaal opengaan deze week , het weer met momenten toch al wat beter is en alle andere trailcenters wel toegankelijk zijn, wou ik het hier dus ook gewoon even melden. De trailbuilders zeiden dat desondanks de info op hun website en Facebook er toch nog steeds volk toekomt en verrast zijn dat het dicht is.
MTB Trails Spa
-
- Mountainbiker
De tijd om te heropenen is (eindelijk) aangebroken!
Velen van jullie hebben contact met ons opgenomen en nu is het officieel!
We plannen een klein feestje en we rekenen erop dat jullie je aanwezigheid bevestigen door het inschrijfformulier in te vullen.
Houd er rekening mee dat het Trails Center tot zaterdag gesloten blijft. Het laatste werk van het weekend moet nog drogen.
Het gedetailleerde programma voor de 2 dagen volgt
Voor de vzw endurando.be
Frédéric
Velen van jullie hebben contact met ons opgenomen en nu is het officieel!
We plannen een klein feestje en we rekenen erop dat jullie je aanwezigheid bevestigen door het inschrijfformulier in te vullen.
Houd er rekening mee dat het Trails Center tot zaterdag gesloten blijft. Het laatste werk van het weekend moet nog drogen.
Het gedetailleerde programma voor de 2 dagen volgt
Voor de vzw endurando.be
Frédéric
-
- Elite Mountainbiker
- Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT
Wij zitten toevallig in de buurt de komende dagen, zaterdag gaan we naar Ferme Libert maar wat zijn de doordeweekse Enduro en DH mogelijkheden in de omgeving van Spa/Malmedy?
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
- cheeta
- Elite Mountainbiker
- Mijn mountainbike: Plopsaland
1) Wat voor trails zoek je?
2) Wil je omhoog fietsen of zelf shuttle'en?
3) Hoe ruim mag je de omgeving van rekenen?
Meer DH en makkelijk kunnen shuttle'en Chaudfontaine is de lokatie bij uitstek, zelf fietsen en de beste enduro trails in de omgeving zou ik voor Remouchamps gaan. Dat zijn in beide gevallen ook de officiele opties.
Meer DH en makkelijk kunnen shuttle'en Chaudfontaine is de lokatie bij uitstek, zelf fietsen en de beste enduro trails in de omgeving zou ik voor Remouchamps gaan. Dat zijn in beide gevallen ook de officiele opties.
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."
| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
-
- Elite Mountainbiker
- Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT
cheeta schreef: ↑wo 3 april 2024, 00:12 1) Wat voor trails zoek je?

Gaan daar wel even kijken vd week, Chaudfontaine shuttelen ken ik nog wel van de Belgische DH cup in de jaren '90 ..... hilarische taferelen
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
-
- Mountainbiker
Alle info en de QR-codelink voor registratie op www.mtb-trails-spa.be
Open zaterdag en zondag van 10.00 tot 18.00 uur
Bar en snacks ter plaatse
Bike shop aan de voet van het Trails Centre het hele weekend geopend voor reparaties en benodigdheden.
Manuele Machine wedstrijd met een waardebon voor de snelste tijd aan het einde van elke dag!
Open zaterdag en zondag van 10.00 tot 18.00 uur
Bar en snacks ter plaatse
Bike shop aan de voet van het Trails Centre het hele weekend geopend voor reparaties en benodigdheden.
Manuele Machine wedstrijd met een waardebon voor de snelste tijd aan het einde van elke dag!
- rho
- Pro Biker
- Mijn mountainbike: Orbea Occam / Orbea Rise
Het heeft veel geregend de laatste dagen. Ze raden af om de trails te berijden na regen of tijdens regen. (brengt redelijk wat schade toe aan de trails)
Gezien de weersvoorspellingen weet ik niet of het zo geweldig is om daar nu te gaan rijden.
Vandaag voorspelt men bijna de hele dag regen en morgen wordt het precies niet veel beter.
Gezien de weersvoorspellingen weet ik niet of het zo geweldig is om daar nu te gaan rijden.
Vandaag voorspelt men bijna de hele dag regen en morgen wordt het precies niet veel beter.