Geniet ervan! De mannen van Maxi Bikes zijn ook super toffe mensen!
Aankoopadvies full suspension XC | Marathon
-
- All rounder
En hoe is de testrit geweest? Hier nog altijd super tevreden van de fiets. Nu ik dit weet had ik al veel langer de stap naar FS moeten doen...
-
- All rounder
- Mijn mountainbike: Canyon Lux Trail CF 9 2024
Testrit was erg leuk! Wel even zoeken naar de mtb-route. Wilde de route Harderwijk volgen en het duurde even voor ik hem gevonden had. Uiteindelijk niet de hele route kunnen volgen, maar slechts een deel ervan.
De Oiz fietste goed, maar hij voelde wel wat te groot aan. Kwam niet zozeer door de maat (XL), maar meer door de veel te lange stuurpen. Na afloop van de testrit had ik de Oiz zeker nog op mijn lijstje staan, ware het niet dat Canyon opeens een mooie korting had op de Lux Trial CF 9. Die heb ik inmiddels al thuis staan. Helaas vanwege medische redenen momenteel niet in staat om te fietsen. Zo blijft er weinig over van de testperiode van 30 dagen die Canyon biedt
De Oiz fietste goed, maar hij voelde wel wat te groot aan. Kwam niet zozeer door de maat (XL), maar meer door de veel te lange stuurpen. Na afloop van de testrit had ik de Oiz zeker nog op mijn lijstje staan, ware het niet dat Canyon opeens een mooie korting had op de Lux Trial CF 9. Die heb ik inmiddels al thuis staan. Helaas vanwege medische redenen momenteel niet in staat om te fietsen. Zo blijft er weinig over van de testperiode van 30 dagen die Canyon biedt

-
- All rounder
Oke, de trail CF9 ziet er wel dik oké uit! Ik had het gevoel bij de Oiz ook. Ik heb bij aankopen de stuurpen van 75 besteld ipv 90.
Hopelijk snel beterschap dat je de Lux Trail snel de trails kan laten zien!
Hopelijk snel beterschap dat je de Lux Trail snel de trails kan laten zien!