Ga dan voor een mooi setje van Nextie of Light Bicycle.
Nuttige ervaringjpandriesse schreef: ↑wo 3 april 2024, 10:17 Ik ben geen zware en/of lompe rijder, maar heb mijn set Duke Lucky Star velgen (die te koop staat overigens) ook zeer zeker niet ontzien. Ze hebben geen krimp gegeven en zijn nog steeds net zo recht als toen ik ze kocht. Op basis van eigen ervaring zou ik iedereen het merk aanraden.
Nextie website in de gaten houden. Die hebben soms Stock aanbiedingen voor behoorlijke korting.Jurriaan schreef: ↑wo 3 april 2024, 19:52Nuttige ervaringjpandriesse schreef: ↑wo 3 april 2024, 10:17 Ik ben geen zware en/of lompe rijder, maar heb mijn set Duke Lucky Star velgen (die te koop staat overigens) ook zeer zeker niet ontzien. Ze hebben geen krimp gegeven en zijn nog steeds net zo recht als toen ik ze kocht. Op basis van eigen ervaring zou ik iedereen het merk aanraden.
![]()
Betere optie dan carbon. Ik vind carbon te duur.
Maar jij bent dan ook een oldskool weightweenie
Oldschool weightweenies boren overal gaten in, toch? Frieke deed dat altijd. Ik heb gewoon American Classic wielen gekocht die fantastisch licht waren (1440g, 29") en wonder boven wonder ook gewoon heel blijven. Ik moet wel een correctie maken, de vekgen zijn 24mm intern, niet 25mm.