Singletrack Sundays schreef: ↑ma 20 mei 2024, 23:26
yo-eddy schreef: ↑ma 20 mei 2024, 22:25
Dus? ...... daar wilde je graag nog een zomer mee wachten met hetzelfde resultaat
Ik zou het lekker nov/dec doen, nu duizenden (wachtende) bikers op de routes loslaten zou in een weekend de route slopen.
Dan is volgende zomer de nieuwigheid er van af en blijft een groot deel weg omdat ze het niks vinden. Het is namelijk wel een route als bijvoorbeeld kwintelooijen (you love or you hate it)
Maakt mij verder niet uit overigens aangezien ik toch niet meer als vrijwilliger mag helpen met onderhoud
Ik denk dat het allemaal wel mee valt. Gewoon open gooien en dat niet groots van de daken schreeuwen.
Plaatselijke verhuurbedrijven instrueren de huurbrigade al welke wel en welke niet te rijden.
Alle mensen die hem dan willen rijden doen dat toch wel vroeg of laat. Is het niet dit jaar/deze zomer dan wel volgend jaar.
Wat is dus wil zeggen, de route vormt zich toch wel naar de gebruiker. Als er ineens een hoos rijders komt, gebeurd dat in die hoos alleen wat sneller op plekken waar dat toch gaat gebeuren.
Het is soms ook wat het is. Ik denk dat het allemaal wel mee zal vallen. Zeker wanneer de nieuwe lussen ook mul worden door de droogte.