knoopcel TCU Levo vervangen

Elektrische mountainbikes; advies, nieuws en uitwisseling passie met e-bikers.
BeBee
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk

kermit schreef: di 6 februari 2024, 18:48 Wat ik al zei: je kunt ook een keer wat aannemen van een ander.

Dat doe je dus niet.
Je bent er niet bij geweest, hebt niet gezien hoe (on)handig ik al dan niet ben of wat ik voor gereedschap en methodes ik heb gebruikt, maar denkt keer op keer wel te kunnen oordelen waar de oorzaak van het moeilijk kunnen verwijderen van die batterij ligt.

Ach ja.
Ik ga weer wat leuks doen :bier:
Als iemand iets kan onderbouwen dan ben ik prima te overtuigen.
Apart hoe je je, zoals je dat zelf benoemd, gekloot verheft tot de “how to do it” en dan gewoon keihard negeert hoe mensen met het juiste pincetje dat batterijtje er zonder ook maar enig probleem uit trekken.
Blijkbaar heb je er zelf erg veel moeite mee om iets aan te nemen…..
Begrijpelijk als je een autoriteit bent. :-q
kermit
Moderator
Moderator
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

En dat van iemand die zelfs voor een batterijtje verwisselen naar de fietsenmaker gaat... :roll:
"Gekloot verheffen", echt.

Maar ik ben er klaar mee, dergelijke arrogantie trek ik niet meer .
Je hebt hiermee de twijfelachtige eer verdient de eerste te zijn die op mijn negeerlijst terecht komt.

Het ga je goed.
DONEER JE OOK?

Doe nooit met rust en beleid wat ook met frustratie en emotie kan.
BeBee
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk

Ik doe basaal onderhoud zeker zelf.
Dus ook iets simpels als een backupbatterijtje wisselen dat zelfs een noob als ik met twee linkse klauwen probleemloos kan omdat hij zonder de arrogantie alles beter te weten de manual volgt.
Kijk eens in de spiegel beste Kermit…

Btw twijfelachtige eer??? Hoezo arrogant :-q
VanBiLL.com
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Mijn mountainbike: '15 Rose Mr Big 3 29er - '17 Speci Epic FSR Pro Carbon WC - '21 Speci Turbo Levo Expert Carbon AXS

Ik gebruik een afgevijlt epileerpincetje, kom ik er precies tussen en is de knoopcel er echt binnen een paar seconden uit. Heb mijn Levo (Gen2) sinds jan '21 en heb op 14.000km (april '24) het voor de 2e keer de knoopcel verwisseld. Zeg maar ong 7000km of ong anderhalf jaar. Moet wel zeggen dat ik vooral in de zomerse maanden op de emtb rijd en vooral als ik naar de bergen ga.
Met vlagen ben ik briljant, alleen nu is het windstil...
Wordt bloed(plasma)donor en meld je NU aan bij Sanquin!!!!
Plaats reactie