MTB Tracks Oosterhout | Cadettenkamp, Dorst en Vrachelen
-
- Genius
- Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
- Contacteer:
Dan wordt het ontwijken van de boom aan de overkant wel iets meer een dingetje dat aandacht vraagt 

"I want to change the world but I don't know what to do
So I'm gonna leave it up to you"
Ten Years After
So I'm gonna leave it up to you"
Ten Years After
- Giant-E
- Elite Mountainbiker
- Mijn mountainbike: Radon Render 9.0
Yup, been there done that.Peelrijder schreef: ↑di 23 april 2024, 11:33 Daar kom ik meestal ook neer, dan heb je nog net tijd genoeg om die boom aan de rechterkant te ontwijken.![]()
Maar dan wel met geschaafde schouder.

Giant on E-mtb
-
- Mountainbike Junk
Er valt vanavond behoorlijk wat water in Brabant. Beter om de routes morgenvroeg te mijden? Of zijn ze dan rijdbaar?
-
- Extreme Biker
Beetje laat….maar moet goed zijn…
- Cycling4Care
- Mountainbike Junk
- Mijn mountainbike: Orbea Oiz M10 2024 Silver/Blue
- Contacteer:
Wat is er toch weer een bak met water gevallen de afgelopen dagen
. En hoe bijzonder goed liggen de routes er dan nog bij gezien de omstandigheden
. Eigenlijk alleen op de bekende verbindingsstukken echt een paar grote plassen. Hulde aan de onderhoudsploeg!

Lekker fietsen en het goede doel steunen? Kijk op http://www.cycling4care.nl
Zin in om bij de mooiste MTB vereniging van Oosterhout en omstreken te komen fietsen? Kijk dan op: http://www.mtboosterhout.nl
Zin in om bij de mooiste MTB vereniging van Oosterhout en omstreken te komen fietsen? Kijk dan op: http://www.mtboosterhout.nl
-
- Mountainbike Junk
- Mijn mountainbike: Scott Scale 930
Inderdaad, gisteren heerlijk gereden. In de middag weer een bak regen helaas. In het zuiden is drie maal zoveel water gevallen als in het noorden. En de droogtemonitor ziet er heel anders uit dan vorig jaar. De ontwerper van de grafiek heeft nooit rekening gehouden met een neerslagoverschot........Cycling4Care schreef: ↑ma 27 mei 2024, 08:51 Wat is er toch weer een bak met water gevallen de afgelopen dagen. En hoe bijzonder goed liggen de routes er dan nog bij gezien de omstandigheden
. Eigenlijk alleen op de bekende verbindingsstukken echt een paar grote plassen. Hulde aan de onderhoudsploeg!
De zandvlakte van Cadettenkamp begint langzaam groen te worden, en er is een meertje ontstaan.

-
- Elite Mountainbiker
-
- Elite Mountainbiker
-
- Elite Mountainbiker
10 keer gedaan vandaag, schik gehad.
Wel wat plassen maar die droogden naarmate de dag op.
GPS fart gehad in mijn 6e rondje wat wel weer jammer is voor de statistieken.
Top onderhouden, alleen dat nieuwe lusje is nog heel gevoellig voor regenval in de bochten die naar onderen lopen.
Wel wat plassen maar die droogden naarmate de dag op.
GPS fart gehad in mijn 6e rondje wat wel weer jammer is voor de statistieken.
Top onderhouden, alleen dat nieuwe lusje is nog heel gevoellig voor regenval in de bochten die naar onderen lopen.
-
- Mountainbike Junk
Hoe liggen Vrachelen en Cadettenkamp erbij vandaag? Geen grote plassen op de verbindingswegen?