Garmin Edge 830 of Garmin Edge 530

Op zoek naar een bike, setje wielen of dat heerlijke koeienleren zadel? Vraag het hier.
Ook als je bike gestolen is kan je het hier melden.
Plaats reactie
Jopain
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Mijn mountainbike: Nukeproof Scout & Commencal Meta AM
Contacteer:

Heeft iemand nog een Garmin Edge 830 of Edge 530 op de plank liggen die stof ligt te happen?
In oktober staat er samen met m'n broer een roadtrip door Amerika op de planning en het lijkt me fijn om dan de routes via een telefoon te kunnen uploaden ipv een laptop en Trail forks te blijken ipv vanaf de telefoon.

M'n broer is binnenkort jarig dus dit lijkt me een mooi verjaardagskado :bier:
Laatst gewijzigd door Jopain op di 23 april 2024, 17:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Fietsen is gezond dus eet meer fiets!
openkaart
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Contacteer:

Geen 530 of 830, maar heb hier nog wel een Edge Explore V1 met goede batterijduur liggen die ik nog op MP moet zetten.

Die kan ook routes via telefoon uploaden. Minder trainingsfuncties dan 530/830, maar door touchscreen makkelijker te bedienen dan 530 en groter touchscreen dan 830 (zit qua formaat tussen 830 en 1030 in).

Stuur maar PB als je interesse hebt.

Hier review Explore V1 met ook vergelijking met 520 / 820 :
https://www.dcrainmaker.com/2018/07/gar ... eview.html
Jopain
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Mijn mountainbike: Nukeproof Scout & Commencal Meta AM
Contacteer:

Bedankt voor je bericht. Klinkt als een interessante optie.
Werkt deze ook met trailforks? Volgens trailforks zelf is die map alleen beschikbaar voor de 5, 8 en 10 modellen namelijk.
Fietsen is gezond dus eet meer fiets!
openkaart
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Contacteer:

Jopain schreef: di 23 april 2024, 17:59 Werkt deze ook met trailforks? Volgens trailforks zelf is die map alleen beschikbaar voor de 5, 8 en 10 modellen namelijk.
Net Trailforks geïnstalleerd via IQ Apps (zelf niet eerder gebruikt), lijkt prima te gaan, zie foto hieronder.

Hier een berichtje dat ik eerder heb gepost over batterijduur van dit toestel (ook dit exemplaar) :
https://www.mountainbike.nl/forum/viewt ... 4#p2731354

Ik stuur je zo een PB :-q

Afbeelding

Afbeelding
Plaats reactie