floris500 schreef: ↑di 1 december 2020, 17:42In dit filmpje heb je ze wat in beeld, hij rijd de meest rechtse niet maar krijg je een idee (als ik het goed zie is de landing van die laatste jump rechts ook niet gereed).
2) Die afloop is zo bedoeld (aangenamer om door te rollen dan hardpack).
In het weekend zijn er vaak behoorlijk wat groepen onderweg (voornamelijk XCO trainingsgroepen) en zijn er geregeld clinics... De eerste zul doorgaans je weinig van merken wanneer je jumps, drops, enduro lijnen wilt doen. Clinics soms wel...
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."
| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
ikzelf zou ook graag wat plaatsen willen weten waar ik (gap) jumps kan oefenen in opbouwende lengte. in omgeving rotterdam zit niet zoveel. spaarnwoude vind ik leuk, maar ook daar mis ik een baan waar je jumps hebt in opbouwendd lengtes.
bikepark Salland-Twente heeft naar mijn mening wel een paar mooie jump lines waar je kunt oefenen.
Op Mook kun je rustig aan beginnen, daar ligt bovenaan een kleine gap in de zwarte lijn en verder lager hele grote (te groot voor mij ). Een andere optie is Milheeze, die heeft een klein bikeparkje, maar geen gap. Wel een hele mooie spot om het springen te leren.
Ben zelf achter het huis aan knutselen gegaan. Eerst met wat planken en zand. Nu met de MTBhoppers. Om zo rustig op eigen tempo een klein gapje te springen.
In het Reichswald een jumpje aangepast naar kleine gap. Die ligt volgens Komoot in de MTBkuilen.
Andere optie is clinic volgen bij mtbclinic.nl. Zij hebben een redelijke tafel. Waar ze twee delen uit kunnen halen. Om zo gap rustig op te bouwen.
gieldegelder schreef: ↑zo 14 april 2024, 23:17
ikzelf zou ook graag wat plaatsen willen weten waar ik (gap) jumps kan oefenen in opbouwende lengte. in omgeving rotterdam zit niet veel.
Het bikeparkje in Vlaardingen. Oké, het is er klein, en er liggen maar 2 kleine gaps en een wat grotere tafel, maar door de steile aanloop pak je gelijk voldoende snelheid om ze te clearen. Leuk voor 1 of 2 uurtjes schaven aan de techniek. Voor wat langere jumpline’s idd richting Mook.