Op 13 en 14 april wordt er weer gestreden om de dag winsten tijden de Landelijke Jeugd Competitie (Zaterdag) en de nieuwe NL-Cup (Zondag) op ons bikepark.
Voor meer informatie zie hier.
Eveneens is het mogelijk om op zaterdag middag mee te doen aan de Fun wedstrijden voor niet licentie houders. Inschrijven voor de Fun wedstrijden kan hier.
Zijn er vragen kan er gemaild worden naar wedstrijden@bar-end.nl
Bar End Bike Weekend 2024 LJC - NL-Cup "Powered by Futurum"
- barendapeldoorn
- Mtb fanaat
- Contacteer:
Is er al iets duidelijk over het parcours/de parcoursen? Vorig jaar reden de masters 40+ en 50+ een afgezwakt rondje (waar de renners die mee deden niet heel erg over te spreken waren begreep ik) Als Amateurs/Masters 30+ mochten we gelukkig wel het "gewone" parcours rijden. Hopelijk dit jaar dus ook weer een leuk/uitdagend rondje.
-
- Mtb fanaat
Echt balen dat een paar dagen voor de wedstrijd de datum veranderd... En daar pas je dan je hele weekend op aan.. Het blijft zo wel een beetje een visueze cirkel met het aantal deelnemers bij dit soort wedstrijden..
dat is inderdaad niet heel handig. Kijkende naar de website lijkt het erop alsof we als amateurs/masters overigens dit jaar ook/weer een versimpeld rondje krijgen. Jammer
.

- ThaSingleTrackMastah
- Moderator
- Mijn mountainbike: Heeft een motortje
- Contacteer:
Ik krijg een beetje een deja vu met de tijd dat ik wedstrijdjes reed in de funklasse. (Ja, ik was berucht
)
Daar was het ook altijd wat. Zal er niet over uitweiden, maar wat ik wil zeggen:
Je hoeft niet mee te doen.
Je kan de fiets achterop de auto zetten en de andere kant op rijden, en bij onze Ooster of zuiderburen de heuvels opzoeken
Dat heb ik toen besloten te doen en geen moment spijt gehad.

Daar was het ook altijd wat. Zal er niet over uitweiden, maar wat ik wil zeggen:
Je hoeft niet mee te doen.
Je kan de fiets achterop de auto zetten en de andere kant op rijden, en bij onze Ooster of zuiderburen de heuvels opzoeken
Dat heb ik toen besloten te doen en geen moment spijt gehad.
chained forever to a world that's departed
Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
-
- Elite Mountainbiker
Alles ging naar de zaterdag en als ik hooguit een daglicentie kan krijgen voor de breedtesportklasse is deze al weer te laat naar mijn zin.
18.15 is echt een waardeloze tijd dan heb je of net gegeten of je zit met honger op de fiets.
18.15 is echt een waardeloze tijd dan heb je of net gegeten of je zit met honger op de fiets.
Was idd geen handige set om:
1 - alle categorieën in eenzelfde groep te stoppen (breedtesport). Is niet echt motiverend.
2 - laat starten, had het gevoel dat er al flink werd gewerkt om naar huis te gaan. (Fotograven hadden het ook al gehad wat ik jammer vind). Denk mijn laaste NL cup deelname.
Sorry voor mn negatieve insteek…
1 - alle categorieën in eenzelfde groep te stoppen (breedtesport). Is niet echt motiverend.
2 - laat starten, had het gevoel dat er al flink werd gewerkt om naar huis te gaan. (Fotograven hadden het ook al gehad wat ik jammer vind). Denk mijn laaste NL cup deelname.
Sorry voor mn negatieve insteek…
Wel ja, fotograven werden met 10€ bestraft voor het fotograferen.....