Even voorstellen

Speciaal voor de beginnende mountainbikers.
Plaats reactie
Bosracert
All rounder
All rounder
Mijn mountainbike: Is “liquid red”…..

Beste forumleden,

Bij deze stel ik mij graag even voor.
Mijn naam is Eus, 56 en kom uit het westen van het land.
Na een “gezondheidsakkkefietje” begonnen met fietsen. Om een lang verhaal kort te maken (hybride->gravelbike-> MTB) ik ben nu in het bezit van een E-MTB. Voor sommige wordt dat gezien als valsspelen voor mij is mijn E-MTB het verschil tussen fietsen en niet fietsen, en ben er enorm blij mee.

Inmiddels een jaar geleden heb ik een Cube Stereo Hybrid 140 Race gekocht.
Naar mijn mening een fijne fiets, maar ik heb geen referentiemateriaal, dat scheelt. In het afgelopen jaar 2000 km aan singletracks gereden en dat doe ik met veel plezier. Wel een klein OTB momentje gehad en wat ribbetjes gebroken en gekneusd dus vijf maanden niet kunnen fietsen. Maar inmiddels weer angstvrij vrijuit aan het rijden.

Ben inmiddels ook bekend met het “upgradesyndroom”…. Inmiddels is de Cube voorzien van een ZEB Select+ voorvork (set and forget) nieuw Ergon zadel, nieuwe banden Vittoria Barzo-Mescal (indrukwekkende bandjes) en heb ik een nieuwe wielset laten maken met Duke Duke Fury Star 6TERS, 31,8 mm intern met DT Swiss 350 naven. En ik moet zeggen dat dit de Cube wel beter heeft gemaakt.

Ook vind ik het leuk om mijn techniek te ontwikkelen dus heb inmiddels wat clinics achter de rug. Leuk om te merken dat je er daadwerkelijk sneller van wordt.

Zal proberen om een zinvolle bijdrage te leveren aan het forum en wellicht een keer tot ziens op de trails. Ik rijd overigens het meest op de UHR.

Groet Eus
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Welkom Eus :-q

Het is wel de bedoeling dat je hier ook wat foto's van je Cube plaatst.
chained forever to a world that's departed

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Plaats reactie