Update forum software (12 januari 2023)
- MarkMeisner
- Elite Mountainbiker
- Mijn mountainbike: Nukeproof Mega 290
Hier idem, al een paar maanden.
-
- Elite Mountainbiker
- MarkMeisner
- Elite Mountainbiker
- Mijn mountainbike: Nukeproof Mega 290
Ik gebruik ook Chrome op mijn Android. Ik ga het eens testen met een andere browser
-
- Elite Mountainbiker
Volgens mij is het zo dat Chrome (middels Android) doorheeft dat je van netwerk wisselt, er wordt dan automatisch uitgelogd, dit is meer een veiligheid om te voorkomen dat kwaadwillenden via een daarvoor ingericht netwerk toegang hebben tot je logins.
-
- Mountainbike Junk
- Mijn mountainbike: Canyon - Neuron
Ik moet ook elke keer opnieuw inloggen, ondanks selectie "onthouden".
Betreft een I-phone SE icm Firefox browser.
Betreft een I-phone SE icm Firefox browser.
Met vriendelijke groet,
Joris
Show your stuff: https://www.mountainbike.nl/forum/viewt ... p?t=155124
Joris
- ThaSingleTrackMastah
- Moderator
- Mijn mountainbike: Heeft een motortje
- Contacteer:
Mijn Android met Chrome doet het inmiddels weer, zonder dat ik zelf iets heb gewijzigd.
Een paar dagen nadat ik mijn "klacht" hier had gepost is het gewoon weer gaan werken als vanouds.
Een paar dagen nadat ik mijn "klacht" hier had gepost is het gewoon weer gaan werken als vanouds.
chained forever to a world that's departed
Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
-
- Elite Mountainbiker
- ThaSingleTrackMastah
- Moderator
- Contacteer:
En vandaag (8 okt) is het spontaan uitloggen weer terug.
Voor zover ik weet niets veranderd aan mn phone.
Voor zover ik weet niets veranderd aan mn phone.
-
- Mountainbike Junk
- Mijn mountainbike: Canyon - Neuron
Nadat het weken goed is gegaan, sinds twee dagen weer dat ik elke keer weer uitgelogd ben. Naar mijn weten heeft m’n telefoon geen update gehad (maar die worden vanuit m’n werkgever gepushed, dus die heb ik niet altijd door). Heeft het forum toevallig een update gehad?
Met vriendelijke groet,
Joris
Joris
- tiewrap
- Elite Mountainbiker
- Mijn mountainbike: Haibike Sleek
- Contacteer:
Dit probleem heb ik ook en al vrij lang ook.ThaSingleTrackMastah schreef: ↑zo 15 januari 2023, 13:36 Scherm kantelen geeft ook op Android meer info, dan zie je bijv. wel de laatste post en de forumnaam.
Ook past dan weer alles op het scherm. Althans in de breedte.
Maar met gekanteld scherm verlies ik veel in de hoogte vanwege een dikke adresbalk en een balk onderaan het scherm, en dan krijg ik ineens eens een zwevend toetsenbord dat over de tekst heen valt. Zal een Android dingetje zijn, maar reuze onhandig.
Dus op zn kant is eigenlijk ook 3x niks.
Is dit onder de aandacht ?
European certified guide.
- ThaSingleTrackMastah
- Moderator
- Contacteer:
Volgens mij niet.
Door een update aan mn phone of Chrome is het alleen maar erger geworden.
Het tekstvak past tijdens het typen in portrait mode niet meer op mn telefoon, zowel links als rechts ben ik een stuk kwijt. Tijdens het typen scrollt dit vanzelf mee, maar handmatig scrollen werkt niet, dan moet ik de de telefoon draaien in landscape mode. Maar dan neemt het keyboard meer dan de helft vh scherm in beslag. Tussen adresbalk en keyboard passen dan precies 4 regels tekst.
Ook niet ideaal.
Door een update aan mn phone of Chrome is het alleen maar erger geworden.
Het tekstvak past tijdens het typen in portrait mode niet meer op mn telefoon, zowel links als rechts ben ik een stuk kwijt. Tijdens het typen scrollt dit vanzelf mee, maar handmatig scrollen werkt niet, dan moet ik de de telefoon draaien in landscape mode. Maar dan neemt het keyboard meer dan de helft vh scherm in beslag. Tussen adresbalk en keyboard passen dan precies 4 regels tekst.
Ook niet ideaal.
- Der Alte
- All rounder
- Mijn mountainbike: Staat lekker onder de 🌞
Hier is dat ook met IOS , is iets wat aandacht behoeft ?tiewrap schreef: ↑ma 15 april 2024, 11:20Dit probleem heb ik ook en al vrij lang ook.ThaSingleTrackMastah schreef: ↑zo 15 januari 2023, 13:36 Scherm kantelen geeft ook op Android meer info, dan zie je bijv. wel de laatste post en de forumnaam.
Ook past dan weer alles op het scherm. Althans in de breedte.
Maar met gekanteld scherm verlies ik veel in de hoogte vanwege een dikke adresbalk en een balk onderaan het scherm, en dan krijg ik ineens eens een zwevend toetsenbord dat over de tekst heen valt. Zal een Android dingetje zijn, maar reuze onhandig.
Dus op zn kant is eigenlijk ook 3x niks.
Is dit onder de aandacht ?
never underestimate an old man with a bicycle