Toertochten 2023/2024 West-Brabant/België Noorderkempen

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Plaats reactie
nielsvo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Mijn mountainbike: Pivot Mach 429SL

Hierbij weer de toertochten kalender zoals gepubliceerd door Grensloos Toeren.
Afbeelding
Laatst gewijzigd door nielsvo op wo 22 november 2023, 22:48, 5 keer totaal gewijzigd.
Lange71
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Mijn mountainbike: Scott scale 925 '20

Bedankt Niels, weet jij waarom RTC Zundert er niet meer opstaat was altijd de eerste zondag van januari? En is jullie tocht van de Kaaimannen definitief van de baan?
nielsvo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker

Nee, ik kan niets vertellen over wat de reden is waarom RTC Zundert er niet tussen staat.
De kalender was ook later pas beschikbaar en heb er zelf verder ook geen communicatie van gezien deze keer. Toch wel weer een redelijke volle kalender gelukkig 👍

De Kaaimannen hebben dit jaar wederom besloten geen toertocht te organiseren. Het stadsparcours was op bepaalde kritische plaatsen niet begaanbaar met de mountainbike en voor alternatieven te weinig tijd en mogelijkheden. We willen niet nog meer verharde stukken, dan wordt het meer een korte afstand graveltocht en op de Rucphense hei zijn we teveel gebonden aan de vaste routes.
wdbouterse
Mtb fanaat
Mtb fanaat

Op 28 Januari 2024 zal er ook weer de Mountainbike toertocht van Roparunteam 14 in 't Uur in samenwerking met Trapke op Trappers plaats vinden met Start Café Trapke Op, Weg naar Wouw 17, in Huijbergen.
Meer info volgt.
wdbouterse
Mtb fanaat
Mtb fanaat

Hier is een nieuwere versie van het overzicht van alle toertochten in de regio:

[edit: in het orgineel bericht is de laatste versie te zien]
Laatst gewijzigd door wdbouterse op ma 4 december 2023, 13:55, 2 keer totaal gewijzigd.
nielsvo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker

wdbouterse schreef: wo 15 november 2023, 12:41 Hier is een nieuwere versie van het overzicht van alle toertochten in de regio:
Dit is de vorige versie? Ik heb de laatste versie nu in de startpost gezet. Hoogerheide op 10 december vervalt, nightride van TC De Pion op 8 december erbij gekomen.
Maaarek
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk

Iemand een idee waarom hoogerheide vervalt as zondag?
bartike
All rounder
All rounder
Mijn mountainbike: on-one Lurcher & Inbred

Maaarek schreef: vr 8 december 2023, 20:24 Iemand een idee waarom hoogerheide vervalt as zondag?
ook benieuwd of deze door gaat?
nielsvo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker

bartike schreef: vr 8 december 2023, 21:57
Maaarek schreef: vr 8 december 2023, 20:24 Iemand een idee waarom hoogerheide vervalt as zondag?
ook benieuwd of deze door gaat?
Deze gaat niet door volgens de informatie die ik heb ontvangen. Staat ook op de website van de organisator dat er geen toertocht is dit jaar.
http://wtc-woensdrecht.nl/wtc-toertocht/

Waarom weet ik niet. Wellicht problemen met de vergunning of te weinig vrijwilligers?
Peelrijder
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker

Te nat
Rood
Plaats reactie