Witten / omg. Wuppertal / NRW trailspots

Schwarzwald, Winterberg of de Alpen? Hier vind je alles over routes en gebieden bij onze oosterburen.
Plaats reactie
MarkMeisner
Pro Biker
Pro Biker
Mijn mountainbike: Nukeproof Mega 290

Poeh, dat is een puist werk geweest met het handje. Hulde!! Fijn dat hij weer open is :-q
Jefro98
Pro Biker
Pro Biker

Void for president. :-q
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Mijn mountainbike: Plopsaland

... of the trail buidling crew :-q .

Zouden meer mensen moeten doen... :bier:
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
Mjelnir
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk

tijd voor een mtb forum witten maintenance dagje :P
SYS: RaaW Madonna

Wtf is down country riding? - It's like trail riding but twice as expensive
BramVice
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Mijn mountainbike: Spectral 29

was dit vanuit de crew / terrein eigenaar? Zie ook de laatste berichten vanuit het Ede topic, waar iemand met de grond gelijk wordt gemaakt omdat hij spontaan initiatief neemt om in het bos te gaan zagen. Of dit nu een bos op de Veluwe is of in NRW maakt dan niet uit neem ik aan.

Ik ben er blij mee hoor, daar niet van 8)
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Mijn mountainbike: Met stuur

NL= regeltjes land, en pis niet buiten het kader, euh zaag niet buiten het kader.

Ik vind het wel een deftige daad van Void, alleen 10 bomen te lijf met naar ik begrijp een handzaag 💪
Flowstateofmind
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Mijn mountainbike: Scout 275 & Mega 290
Contacteer:

Ohh balen dat ik dit nu pas zie want wij waren gisteren in Witten en door de eerdere berichten Little Champery maar helemaal overgeslagen :-?

Goede reden om weer eens terug te gaan dan! Moet ook zeggen dat de condities in general nu niet echt optimaal waren. Veel uitgesleten stukken op Gedern DH en bij de spinneberg (optie met road gap) lag het zo vol bladeren, modder en takken dat je er echt niets meer kon springen maar moest zoeken waar de trail ook al weer loopt. Moscow Mule, spinneberg 2 (ridgeline optie) en de helikoptertrail met rattenkom waren nog wel prima te doen.
BartKraai
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Mijn mountainbike: Fuel top
Contacteer:

Is er nog iemand geweest afgelopen weken? Wil dit weekend hiernaartoe gaan ben benieuwd hoe de omstandigheden zijn :)
BramVice
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker

Waar wil je naartoe?
Witten/Wuppertal zelf niet geweest maar is wel in te schatten:
het was erg nat de laatste weken, dus diepe sporen. Vooral Witten, de wat lagere trails, zijn vaak een bende en ook de mooiere afdalingen bij Solingen houden water vast. Als die bevroren zijn rijd je dus over bevroren sporen. Ik zou zorgen dat je gaat met vorst. Als de temperatuur boven 0 is komt de modder snel (in een paar uur) weer terug.
Het bikeparkje in Witten is dicht zag ik op de site van de club.
BartKraai
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Mijn mountainbike: Fuel top
Contacteer:

Wilde zondag gaan naar witten idd, zal dan rond vriespunt zijn is de voorspelling. Verwacht dat de ondergrond wel semi hard zal zijn gezien alle vorst van afgelopen week. Maar zal dan ook vooral hogere Trails aanhouden. Zoals hierboven ook genoemd. Jammer dat het park dicht is welke site gebruik je daarvoor?
BramVice
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker

insta van happy trail friends.
Ben benieuwd wat je gaat aantreffen, ik ben er binnenkort ook weer
Plaats reactie