Marathon Amerongen 2023

Wedstrijden en prestatietochten over lange afstanden onder veelal zware omstandigheden.
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Breezer Inversion

VincentK01 schreef: di 26 september 2023, 14:26 En hoofdzakelijk niet eerlijk tegenover mensen die er vanwege de afstand lang niet zo vaak kunnen trainen.
De locals zullen daarom altijd een voordeel ten opzichte van iemand anders hebben wanneer de vaste route wordt aangehouden.
Je kan prima voor deze trails trainen op andere routes. Meer dan voldoende trails door heel Nederland waar je ook wat moet sturen. Als je inderdaad alleen maar rechttoe, rechtaan routes rijdt, tja.....
VincentK01
All rounder
All rounder

Je begrijpt het blijkbaar niet...
Twix
Mtb fanaat
Mtb fanaat

VincentK01 schreef: di 26 september 2023, 14:26 En hoofdzakelijk niet eerlijk tegenover mensen die er vanwege de afstand lang niet zo vaak kunnen trainen.
De locals zullen daarom altijd een voordeel ten opzichte van iemand anders hebben wanneer de vaste route wordt aangehouden.
Ik vind het ook niet eerlijk dat veel mensen meer tijd hebben om te trainen dan ik en daarom in betere conditie aan de start staan. Zo kan ik nooit winnen...
Stunning
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Mijn mountainbike: Cannondale F-Si Hi Mod, Kona Kahuna

Kom op jongens, niet zo flauw. We weten niets eens of hij idd in de positie is geweest om een top klassement te halen. Als je parcours kennis hebt, ben je altijd in het voordeel en ja we hebben het hier over een wedstrijd.

Zelf vind ik het weer dan niks dat ik meerdere rondes moet rijden, maar ik begrijp dat vergunningen etc al lastig genoeg zijn om te verkrijgen. Maar na één ronde heb ik iig wel parcours kennis opgedaan :wink:
VincentK01
All rounder
All rounder

Twix schreef: wo 27 september 2023, 09:05
Ik vind het ook niet eerlijk dat veel mensen meer tijd hebben om te trainen dan ik en daarom in betere conditie aan de start staan. Zo kan ik nooit winnen...
Dat is een vrijwillige keuze, je bent directeur over je eigen leven. Je kan ook stoppen met werken of doen wat je zoveel tijd kost, alleen daar zitten wel consequenties aan.
rodiee
Mtb fanaat
Mtb fanaat

Nog een video gemaakt van de 60km wedstrijd:
https://youtu.be/5cDvxZ6uvn8

Iw@n
All rounder
All rounder

Zijn er nog ergens foto's om wat na te genieten? Via de site van de Amerongen Marathon zelf lijkt het niet te werken
Stunning
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Mijn mountainbike: Cannondale F-Si Hi Mod, Kona Kahuna

rodiee schreef: wo 27 september 2023, 13:19 Nog een video gemaakt van de 60km wedstrijd:

Leuk gedaan en een mooie uitslag.

En dan ff midden op de Harry Slinger je camera lens schoonmaken :lol: om vervolgens in beeld te brengen "leuk stukje dit", ik lag in deuk :-q
Rayb81
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Mijn mountainbike: Specialized Camber 26" 2k11 - Crave 2k14

Iw@n schreef: do 28 september 2023, 19:32 Zijn er nog ergens foto's om wat na te genieten? Via de site van de Amerongen Marathon zelf lijkt het niet te werken
Ik heb een paar dagen terug een email gestuurd naar het info@ mailadres, maar ik krijg helaas geen antwoord.

Via OYPO is niets te vinden.
Ik heb toch echt meerdere fotografen langs het parcours zien staan.
Jammer.
martinus83
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Mijn mountainbike: Trek X-Caliber 9 '22

rodiee schreef: wo 27 september 2023, 13:19 Nog een video gemaakt van de 60km wedstrijd:
Leuk! kan ik thuis iets laten zien :winkie:
Iw@n
All rounder
All rounder

Er staan nu foto's online op de site van de organisatie
Rayb81
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker

Kreeg vandaag email terug dat het verholpen is en dat de fotos het nu moeten doen;

https://mtb-marathon-amerongen.nl/site/fotos/
Kane
Extreme Biker
Extreme Biker

Foto link doet het en er staan nu ook meerdere fotografen met linkje op... 1 fotograaf (Nils Wagenaar) heeft wel een heeeeel drukke dag gehad met het maken van 6 foto's ;-) maar goed, maakt niet uit, alles is leuk :-)
Rayb81
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker

Ja dat laatste viel mij ook op. Volgens mij klopt het nog steeds niet, lijkt me stug dat iemand maar 6 foto's heeft geschoten.
Op naar de volgende editie dan maar :P
martinus83
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Mijn mountainbike: Trek X-Caliber 9 '22

Zie nog steeds weinig fotos. Heb echt meerdere mensen zien schieten in het bos maar misschien was dat dan toch een team fotograaf oid..
Plaats reactie