Tien jaar geleden mountainbiken opgepakt. Het doel destijds: een week biken in Noorwegen (van Lillehammer naar Andalsnes). Twee jaar later een week in de Spaanse Prepyreneeën gefietst. Tussendoor vooral op Nederlandse trails: eerst Noordwijk, later UHR en tegenwoordig woonachtig op de grens Noord Brabant - Limburg en daar dus meer te vinden.
Inmiddels begint het weer te kriebelen om nieuwe, spannende omgevingen op te zoeken buiten NL. En daarvoor ook mijn fiets te upgraden. Ik wil dolgraag een Banshee Phantom v3.2 gaan opbouwen. De onderdelenlijst is inmiddels klaar, nog een paar onderdelen moet ik beslissingen over nemen (voorvork, wielset, evt. demper). En ik moet toch eerlijk gezegd het budget ook wel een beetje in de gaten houden in dit proces

Ik heb interesse in techniek, maar ben zeker niet de grootste sleutelaar. Verder wil ik nog weleens (te?) lang doordenken voordat ik een beslissing neem. Lastig met de vele keuzes die ik moet nemen bij het opbouwen van de Banshee. Maar goed, ik rijd al 10+ jaar op dezelfde fiets, nooit geüpgraded alleen vervangen wat vervangen moest worden. Heb dus ook nog niet zoveel smaken geproefd, zeg maar. Daarom vind ik het zo mooi dat op dit forum heel veel kennis en ervaring bij elkaar is