Mountainbiken in het Reichswald bij Nijmegen?

Schwarzwald, Winterberg of de Alpen? Hier vind je alles over routes en gebieden bij onze oosterburen.
Plaats reactie
Flowstateofmind
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Mijn mountainbike: Scout 275 & Mega 290
Contacteer:

Mocht iemand zin hebben, a.s. zaterdag staat er een kleine let's ride gepland in het Reichswald. Om 9.30 uur verzamelen bij de parkeerplaats van Restaurant de Diepen.

We gaan met name de technische en uitdagende lijnen rondom de Diepen rijden :D
HB_Eagle
Extreme Biker
Extreme Biker

Flowstateofmind schreef: do 21 september 2023, 16:24 Mocht iemand zin hebben, a.s. zaterdag staat er een kleine let's ride gepland in het Reichswald. Om 9.30 uur verzamelen bij de parkeerplaats van Restaurant de Diepen.

Zeker niet te doen voor deze matige xc fietser 😬
Flowstateofmind
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Mijn mountainbike: Scout 275 & Mega 290
Contacteer:

HB_Eagle schreef: do 21 september 2023, 17:13
Flowstateofmind schreef: do 21 september 2023, 16:24 Mocht iemand zin hebben, a.s. zaterdag staat er een kleine let's ride gepland in het Reichswald. Om 9.30 uur verzamelen bij de parkeerplaats van Restaurant de Diepen.

Zeker niet te doen voor deze matige xc fietser 😬
Dat kan ik moeilijk voor je beoordelen zo. Verwacht in ieder geval zeker meer enduro met o.a. steile wortelafdalingen, switchbacks en off camber stukken.
HarrySlingerLove
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk

Vandaag dankzij gidsen Max en Merijn heerlijk gereden, ook al was het wat nat. Heerlijk spelen! Waten helaas wat moe van de dag ervoor Green Hill. Volgende keer wat langer
Plaats reactie