Bikeparks 2020 -> 2021->2022->2023->2024

Alles over freeride, downhill en andere extremere varianten van biken zoals Dual, 4X, Urban Assault, Street, Dirtjump en Trial.
Plaats reactie
Wootism
All rounder
All rounder
Mijn mountainbike: Een blauwe

MVMVML schreef: ma 11 september 2023, 13:19
Wootism schreef: ma 11 september 2023, 11:35
Helemaal mee eens!
Hoewel Willingen gisteren toch voelde als thuiskomen zijn de trails in GH toch even dat leveltje hoger qua uitdaging en vooral fun.
Dat waren jullie toch nog de lift smorgens?
Yes klopt! En later nogmaals op de trail toen jullie TenZNL aanspraken op zijn veel te toffe TeamOnbenul shirt :-D

Proud member of #TeamOnbenul.nl
Mark_EL
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Mijn mountainbike: Trek Fuel EX 8 / Canyon Torque AL

Dennis17e schreef: ma 11 september 2023, 10:57 Wij zijn 2 weken geleden voor het eerst geweest en ondanks dat elk park op zijn eigen manier echt wel leuk is denk ik dat GH wel stiekem de nieuwe favoriet is :-D
Helemaal mee eens!
Hoewel Willingen gisteren toch voelde als thuiskomen zijn de trails in GH toch even dat leveltje hoger qua uitdaging en vooral fun.
Ben ik t ook mee eens! GH heeft toch 'iets' wat WB en Willingen niet hebben. En dan vind ik Willingen geloof ik nog leuker dan Winterberg al kan ik niet zo goed uitleggen waarom... Enig nadeel van GH is dat het park alleen in het weekend geopend is.
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Mijn mountainbike: Cube Stereo Hybrid 160
Contacteer:

MVMVML schreef: ma 11 september 2023, 14:57 Team Onbenul :lol: :winkie:
:bier: :winkie:
Proud member of Team Onbenul

DIC-E ⚡

Sale
JLWE
All rounder
All rounder
Mijn mountainbike: Evil Offering LS

Mark_EL schreef: ma 11 september 2023, 21:35
Helemaal mee eens!
Ben ik t ook mee eens! GH heeft toch 'iets' wat WB en Willingen niet hebben. En dan vind ik Willingen geloof ik nog leuker dan Winterberg al kan ik niet zo goed uitleggen waarom... Enig nadeel van GH is dat het park alleen in het weekend geopend is.
Vind ook wel dat er een bepaalde chille sfeer hangt in GH. Vind alleen die lift zo kl*te.. Willingen een paar maanden geleden geweest, maar geef dan toch Winterberg de voorkeur boven Willingen. Maar goed, kan mij in alledrie de parken prima vermaken. Zaterdag en zondag iig Winterberg onveilig maken. Kan niet wachten om met de Evil :evil: van Loose Lee af te gaan 8)
Ironhorse Erik
Extreme Biker
Extreme Biker
Mijn mountainbike: Specialized fanboy: Epic/Stumpjumper/Enduro/Demo

Ik vond die lift ook klote, maar realiseerde me al snel dat dat aan de Ohlins DC vork lag. Haak gaat scheef, rukt je bijna van je fiets, je gaat tegenhangen, wordt nog erger en plop hij schiet eraf. Heb nu van reverse een tooltje/nokje erop gebout en de haak zou er niet meer af moeten kunnen schieten, moet dat nog testen. Denk dat het met DC tobben blijft. Met de SC vorken geen enkel probleem, zelfs stukke met losse handen, dus eigenlijk heb ik niets aan te merken op de lift. Onze 12 jarige minimi ook niet, die heeft al lopen stunten met sturen met zijn voeten. Dus. :winkie: Aantal storingen met die lift lijkt wel exponentieel toe te nemen. Laatste dag dat we er waren heeft ie zeker 30x stil gestaan zonder voor ons aanwijsbare reden.
JLWE
All rounder
All rounder

Zal voor mij ook wel gewoon kwestie van wennen zijn. Geef de liften zoals in WB de voorkeur. Alleen ff kijken of je aan de juiste kant instapt :tong Ben wel heel benieuwd naar die nieuwe line met drop. Enduro line dacht ik.
JLWE
All rounder
All rounder

Volgend jaar begin juni wil ik met een maatje naar Portes du Soleil en ben nu aan het kijken naar accomodaties in Morzine, Les Gets en Chatel. Heeft er nog iemand tips? Of waarom het ene stadje leuker/handiger is dan een ander?

Mocht er ergens gezellige Apres Bike zijn, is dat natuurlijk een pluspunt!
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Mijn mountainbike: Is stoffig
Contacteer:

Ik denk dat Morzine een goede locatie is.
Ligt redelijk centraal tussen Les Gets en Avoriaz , alleen Champery en Chatel zijn een eind weg, maar wel op de fiets bereikbaar.
Gebied is nogal groot, dus waar je ook zit, er is altijd wel een deel vh gebied "ver weg".
In Chatel vind je de grootste sprongen, sommige zonder chickenway.
Vanuit Morzine heb je toegang tot veel trails die ook voor normale stervelingen goed te doen zijn.
Als dorp is Morzine ook leuk, oud bergdorpje met veel shops en betaalbare horeca. Hoewel de echte Franse cuisine wel knaken kost.
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
HarrySlingerLove
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk

Vrijdag Green Hill, zaterdagochtend Reichswald met dacht ik ook wat mensen van hier.

Meer mensen vrijdag in Green Hill?
Dennisvdb
Extreme Biker
Extreme Biker

Nope, zondag.
Dennis17e
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Mijn mountainbike: Propain Hugene & RAAW Madonna

Dennisvdb schreef: do 21 september 2023, 20:11 Nope, zondag.
Ik zit ook aan zondag te denken, weer lijkt mee te zitten tot dusver :-D
Mark_EL
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Mijn mountainbike: Trek Fuel EX 8 / Canyon Torque AL

Zoals 't nu lijkt wil ik volgend weekend (dus 30 sept en/of 1 okt) naar Sauerland, mits het weer dan een beetje redelijk is. Komend weekend komt mij helaas niet goed uit :(
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

JLWE schreef: do 21 september 2023, 09:00 Volgend jaar begin juni wil ik met een maatje naar Portes du Soleil en ben nu aan het kijken naar accomodaties in Morzine, Les Gets en Chatel. Heeft er nog iemand tips? Of waarom het ene stadje leuker/handiger is dan een ander?

Mocht er ergens gezellige Apres Bike zijn, is dat natuurlijk een pluspunt!
Morzine is veruit het gezelligst en het centraalst! Als 3e Les Gets. Chatel is niet heel makkelijk als uitvalsbasis voor de rest.
coming
All rounder
All rounder
Mijn mountainbike: Canyon Stoic

Dennisvdb schreef: do 21 september 2023, 20:11 Nope, zondag.
Same here. Zondag GreenHill :-q
Animals are my kind of people.
Plaats reactie