Als ik het kan, kan jij het ook HuubSabai schreef: ↑wo 12 juli 2023, 17:11 Ik zag dat Mike pas na 20 minuten + uit de sneeuw was. Op die hoogte met zulke inspanning ben je gelijk al kapot
Het ziet er echt loodzwaar uit. Ik vind het igg knap van jullie om hem zo uit te rijden
. Ook een prachtige omgeving! Ik heb alleen nog steeds niet het gevoel van 'dat wil ik ook '
![]()
Was het zo'n beetje de meeste sneeuw ooit of is het gewoon terug - na een dramatische editie vorig jaar - op het niveau van 5-10 jaar geleden? Dat het een zware, zachte bende is staat buiten kijf, maar is ook gebruikelijk als het 's nachts niet al te koud wordt en bovenal de start eigenlijk gewoon te laat is.
Geen idee ik was er 10 jaar geleden niet, maar de sneeuw was nu tot aan het 2e meertje.cheeta schreef: ↑wo 12 juli 2023, 19:35Was het zo'n beetje de meeste sneeuw ooit of is het gewoon terug - na een dramatische editie vorig jaar - op het niveau van 5-10 jaar geleden? Dat het een zware, zachte bende is staat buiten kijf, maar is ook gebruikelijk als het 's nachts niet al te koud wordt en bovenal de start eigenlijk gewoon te laat is.