Heb al meerdere gekke zaken meegemaakt bij hun. Zo was er een pakketje in de oud-papier container gedropt. Die stond voor omdat ze die zelfde avond oud papier zouden komen ophalen. Had via de mail gezien dat het pakketje was geleverd en vond het toen ik de krantenbak leegde in de container. Voor hetzelfde geld had ik de container zo aan straat gezet…
Gekste was een pakket met een klein kapitaal aan rc-spullen dat ze maar op mijn garagedak hadden gegooid, terwijl het al de hele dag aan het regenen was. Ook hier weer de melding via de mail gehad, maar geen pakket te vinden. Zowel met de winkelier als met GLS contact gezocht, winkelier melde al heel snel dat ik bij GLS moest zijn. Officiële klacht ingediend bij GLS, en na veel op en neer mailen en bellen uiteindelijk wel mijn geld terug gehad.
Toen ik de ochtend erna het rolluik opendeed zag ik het pakket liggen. Helaas gaan water en elektronica niet heel goed samen en bleek de regelaar die in het pakket zat te zijn overleden… Andere spullen bleken nog wel te werken, dus die waren gratis.
Twijfel nog steeds of ik een sponsorsticker van GLS op rc-auto moet plakken