Dropper voor 2012 Specialized Carve Pro

Welke voorvork is goed, welke shifters schakelen meer dan nodig? Stel je vragen zo duidelijk mogelijk!
Wizz
All rounder
All rounder
Berichten: 113
Lid geworden op: vr 3 mei 2013, 13:05
Mijn mountainbike: Specialized Carve Pro 29

Vreemd: de foto's zijn bij mij gewoon wel zichtbaar.

Wellicht is 2 cm dichter bij het stuur beter, maar dan dien ik het zadel wel volledig naar achter te schuiven, dus helemaal vooraan de rail vast te zetten. Daar heb ik mijn twijfels over...

Enfin, de dropper gaat retour. Over de eTen lees ik nog wel positieve reviews, die van de eTen-R zijn minder lovend. Hetzelfde geldt voor de XLC T08.

Vooralsnog vertrek ik zónder naar het Pfälzerwald. Wellicht dat ik daarna de eTen bestel, waarbij ik voor lief neem dat het dan lijkt alsof ik aan mijn scrotum aan het krabben ben op het moment van droppen van het zadel :bier: .

Met vriendelijke groet,
William
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16709
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Jij kunt je foto's wel zien omdat ze achter het wachtwoord voor jouw account zitten ;-)
Wil je ze hier zichtbaar krijgen moet je ze op een openbaar toegankelijke hosting site neerzetten en daar naartoe linken (Postimage bijvoorbeeld). In de show your stuff sectie staat een how to.

Een dropper zonder remote is echt een nadeel, die ga je veel minder gebruiken dan eentje die vanaf het stuur te bedienen is.
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
Wizz
All rounder
All rounder
Berichten: 113
Lid geworden op: vr 3 mei 2013, 13:05
Mijn mountainbike: Specialized Carve Pro 29

Bedankt! Ik ga eens kijken of ik dat voor elkaar krijg :wink: .
Plaats reactie