8-10-2023 : De 5 van … Kwintelooijen

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4797
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Thanks, guys.

En ga vooral zondag 5x Kwint fietsen als jullie nog zin hebben.
Die hamburgers en slap gelul van ons komt (hopelijk) wel weer ergens in sept/okt.
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5842
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Ik wacht tot de organisatie helemaal ready is :D :-q
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
openkaart
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 364
Lid geworden op: za 4 mei 2019, 11:19
Contacteer:

Veel succes en sterkte met je herstel Eric, hoop dat je het vertrouwen in je lichaam zult hervinden !
Giant-E schreef: do 8 juni 2023, 18:30 Komende dagen nog op de planning: MRI hart, CT longen, en intensieve fietstest. Hopelijk vinden ze een oorzaak, dit wil ik straks namelijk niet hebben in bijv een afgelegen gebied of zo. (Dikke maand terug fietste ik nog alleen een Spaanse berg op.)
Dat kan ik me goed voorstellen.
Mocht je straks dusdanig hersteld zijn dat je qua inspanning op zich best weer een ritje op de (door ons allebei geliefde en uitgestrekte) Veluwezoom aandurft, maar het nog net een beetje te spannend vindt om dat alleen te doen, dan fiets ik graag een rondje met je mee.

Kunnen we het gelijk hebben over het koppelvoorstel van Mark M dat we zouden moeten gaan samenwonen op de Veluwezoom :-D

Nogmaals sterkte :-q
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4797
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

openkaart schreef: vr 9 juni 2023, 10:50
Mocht je straks dusdanig hersteld zijn dat je qua inspanning op zich best weer een ritje op de (door ons allebei geliefde en uitgestrekte) Veluwezoom aandurft, maar het nog net een beetje te spannend vindt om dat alleen te doen, dan fiets ik graag een rondje met je mee.

Kunnen we het gelijk hebben over het koppelvoorstel van Mark M dat we zouden moeten gaan samenwonen op de Veluwezoom :-D

Nogmaals sterkte :-q
Ik zou er nog serieus over gaan nadenken ook. :lol:

Bedankt voor je ritaanbod, meestal zijn we wel met meer, maar wie weet. Anders een keer gezellig bij ons aansluiten.
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4797
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Update:

Uitslag MRI: Afwijking aan de rechter hartkamer, deze is verwijd. En de structuur is afwijkend. Wat ze verder nog gezien hebben is dat het lijkt of er een erfelijke hartziekte aanwezig is, maar dit moeten ze nog verder uitzoeken.

Er is dus wel degelijk wat gebeurd door deze stoornis, vandaar ook ‘t wegvallen en reanimatie. Ik mag voorlopig nog niet naar huis, en ook de fietstest die gepland stond gaat niet meer door. (Hoge inspanning is risico op herhaling)

Maandag gaan ze hier na intern overleg een plan van aanpak maken welke onderzoeken er verder nog moeten gebeuren. Hopelijk komt er dan een definitieve diagnose.
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5842
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Nou moe.....dat is dus nogal wat meneer Eric :o gelukkig is er een plan van aanpak mogelijk :-q tenminste voor mijn begrippen ook wel weer goed nieuws toch.....zo te lezen heb je nog wel een aantal zeer belangrijke dagen voor de boeg.
Gelukkig ben je in goede handen :-q
Hou je taai....zou ik zeggen kerel :-q
Laatst gewijzigd door Mario070 op za 10 juni 2023, 23:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Dat ze 'Eric' met een 'k' blijven schrijven is ook niet goed voor je hart kan ik mij zo voorstellen :bier:


Aan de ene kant goed dat ze iets gevonden hebben, maar dat is geen fijn nieuws. Hopelijk loopt het uiteindelijk met een sisser af, hoe wel het nooit meer echt komt waarschijnlijk. Maar dan weet je misschien de beperkingen en kun je wel lekker je gang gaan.

Nogmaals sterkte :-q
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Gebruikersavatar
Jurf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2163
Lid geworden op: zo 29 maart 2015, 00:33
Mijn mountainbike: Orbea Wild+ Ibis Ripmo

Damn! :o
Wel mooi dat je zo goed gereanimeerd bent op straat dat je nu alweer zit te forummen.
Sterkte met de verdere diagnostiek/behandeling.
Meer surfer dan fietser, maar als ik fiets: Ibis Ripmo + Orbea Wild 2023
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4797
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Nogmaals bedankt, en Eric met een “k”, story of my life.

Komende week hoop ik wat wijzer te worden. Hardlopen geef ik a la minute op, geen enkel probleem. Maar mtb-en is voor mij ook mentaal enorm belangrijk, mede door mijn thuissituatie.
Even je hoofd leeggooien, heerlijk in de natuur, gezellig met medebikers, soms op 100%, veel vaker op 80%. Ik hoop dat ik dat nog mag blijven doen, al is ‘t dan uiteindelijk op een E-mtb.

Hoef ik m’n nickname ook niet aan te passen. :wink:
Gebruikersavatar
CC-Rider
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1461
Lid geworden op: zo 30 oktober 2011, 21:50
Mijn mountainbike: 34-18 of 27.5x4.5

Op een E-bike is het plezier er nog steeds hoor. Sterkte met je herstel
***** Frequent Flyer, ride with a fat smile *****
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Giant-E schreef: za 10 juni 2023, 21:11 Hoef ik m’n nickname ook niet aan te passen. :wink:
Wel je fiets!
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Gebruikersavatar
kan niet meer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2180
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 22:29
Mijn mountainbike: Spot Mayhem

Giant-E schreef: za 10 juni 2023, 21:11 Nogmaals bedankt, en Eric met een “k”, story of my life.
Sorry Eric dat ik mij daar schuldig aan gemaakt heb. :(

Nogmaals sterkte. Tegenwoordig kunnen ze veel en medicatie kan je soms ook verder helpen.
Zelf heb ik net een bypass achter de rug maar gister wel het advies van de cardioloog gewoon mijn oude bezigheden weer op te gaan pakken. Een e-mtb had me trouwens ook geen straf geleken want daar was ik me al min of meer op aan het voorbereiden.
"This species has amused itself to death"
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5842
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

:lol: :lol: :lol: .....de k komt automatisch uit m'n mobiel :-{ vanwege een ander zonder c :D daardoor zie het nu pas :oops: ik ga het gelijk veranderen sorry Eric.....zal het niet meer doen :-q
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5842
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Lars TB schreef: za 10 juni 2023, 20:12 Dat ze 'Eric' met een 'k' blijven schrijven is ook niet goed voor je hart kan ik mij zo voorstellen :bier:
Dank u meneer :-q ook hier zal ik het niet meer doen :D
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4797
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

kan niet meer schreef: za 10 juni 2023, 21:41
Giant-E schreef: za 10 juni 2023, 21:11 Nogmaals bedankt, en Eric met een “k”, story of my life.
Sorry Eric dat ik mij daar schuldig aan gemaakt heb. :(
Wat maakt mij dat nou uit man. :)
Nogmaals sterkte. Tegenwoordig kunnen ze veel en medicatie kan je soms ook verder helpen.
Zelf heb ik net een bypass achter de rug maar gister wel het advies van de cardioloog gewoon mijn oude bezigheden weer op te gaan pakken. Een e-mtb had me trouwens ook geen straf geleken want daar was ik me al min of meer op aan het voorbereiden.
Ook niet niks, zeg… Succes nog met je herstel.
Plaats reactie