02-06-2023 - Limburg - Limburgs mooiste (inschrijving geopend)

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
zwaantje
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2230
Lid geworden op: wo 16 juni 2010, 15:51
Mijn mountainbike: Trek
Contacteer:

Ik heb nog wel getwijfeld of ik dit jaar Limburgs mooiste zou rijden, ik heb de route na afgelopen jaren inmiddels wel gezien(er is weinig verandering in de routes). Uiteindelijk ben ik naar het huwelijksjubileum van mijn tante en oom geweest(ze waren dit jaar 50 jaar getrouwd) waarvan ik de uitnodiging wat later kreeg.

De prijs was ook een van de redenen dat ik twijfelde of ik dit jaar mee zou doen. Hel van Ede/Wageningen als Veluws taaiste(beide 100KM) zitten onder de €15 dat naar mijn mening leuker is.
Het is maar een mening wat ik geef.

Geef mij maar rekenwerk in taal ben ik slecht in.
Gebruikersavatar
Skippy73
All rounder
All rounder
Berichten: 144
Lid geworden op: di 18 juli 2006, 12:23
Mijn mountainbike: Scott Scale RC 910 pro

Heb de 113 van limburgs mooiste gereden, en vond het een goed georganiseerde tocht met uitstekende bevoorrading op de posten.
het inschrijfgeld wat ik betaald heb is het wle waard, Bij het racefietsen zijn er profecionele organisaties die dit soort bedragen vragen en de pauze plekken een stuk minder zijn.

Jammer dat de hel van ede wageningen niet door gaat dit is een standaard op mijn agenda, door de droogte is het nu een echte hel van mul zand.
Increase Your Life Cycle!

Scott Scale RC910 - XTR
Plaats reactie