Auto van de biker
-
- Extreme Biker
- Mijn mountainbike: Specialized fanboy: Epic/Stumpjumper/Enduro/Demo
Nee je hoeft niet door te gaan

Dus nee, een Porsche met een net gedaan ISM lager en een nieuwe kap voor 12,5k is echt een koopje.
Je moet er daarna wel een beetje geluk mee hebben (of laten we zeggen; geen pech).
-
- Elite Mountainbiker
- Mijn mountainbike: Orbea Oiz TR
Scherp!Rico38 schreef: ↑wo 24 mei 2023, 16:40Ik meen mij te herinneren dat de R5 Gt Turbo 115 Pk had , ik weet wel dat het destijds de Golf Gti 16v knap moeilijk maakte.daniel1975 schreef: ↑wo 24 mei 2023, 14:03
Sportuitlaat houd ik meestal niet van. Zelden een toevoeging aan het originele geluid.
Die oude GTI's zijn erg leuk. Zelf een R5 GT Turbo gehad; 120pk pure lol met een enorm ouderwets turbogat.
840kg komt daarmee prima van zijn plek en heerlijk lichtvoetig.
Eerste serie idd 115, 2e serie 120.
GTI was leuk (maar de bekleding was toen al lelijk en oudbollig), maar miste die rauwere pure fun van die ietwat onbehouwen turbo.
De Clio Williams was ook leuk gooi&smijt, maar ook iets geciviliseerder.
Bicycle, bicycle, bicycle
-
- Elite Mountainbiker
- Mijn mountainbike: Orbea Oiz TR
Speciaal voor @pinonoir
Prachtige auto.

Prachtige auto.
Bicycle, bicycle, bicycle
- maverick76
- Elite Mountainbiker
- Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig
Wie had dat gedacht, er komt weer leven in het mtb forum door de ouderwetse vierwieler.
“niet-natuurliefhebbers, de leegte van die levens schokt me” heel vrij naar Tim Krabbé.
- zonoskar
- Elite Mountainbiker
- Mijn mountainbike: Rocky Mountain Element 970
- Contacteer:
Ik zal dan maar niet vertellen welke leasebak ik besteld hebmaverick76 schreef: ↑do 25 mei 2023, 19:11 Wie had dat gedacht, er komt weer leven in het mtb forum door de ouderwetse vierwieler.

Dat was voordat ik wist dat die Boxster 12.5K gekost heeft. Daar koop je inderdaad niet makkelijk een leuk alternatief voor.Ironhorse Erik schreef: ↑wo 24 mei 2023, 17:55 Dus nee, een Porsche met een net gedaan ISM lager en een nieuwe kap voor 12,5k is echt een koopje.
Boeit niemand toch, een leasebak? Dat is hetzelfde als dat je verteld welke auto je hebt gehuurd op vakantie..zonoskar schreef: ↑do 25 mei 2023, 21:51Ik zal dan maar niet vertellen welke leasebak ik besteld hebmaverick76 schreef: ↑do 25 mei 2023, 19:11 Wie had dat gedacht, er komt weer leven in het mtb forum door de ouderwetse vierwieler.![]()
Die auto blijft van de leasemaatschappij. Jij mag hem huren.
- MSpark
- Mountainbike Junk
- Mijn mountainbike: Trek
Ja, had al zo’n idee vandaar de

Heb zelf best aardige auto’s (daily) kunnen rijden door een leuke leaseregeling die ik anders niet snel nieuw had gekocht privé. En dan fijn iedere 3 jaar weer een nieuwe uitzoeken. Aan de andere kant heb ik de allerleukste juist wel weer privé gereden. Maar die had ik dan weer nooit kunnen leasen.