Roc d’Ardenne

Wedstrijden en prestatietochten over lange afstanden onder veelal zware omstandigheden.
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29963
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Volgens mij hebben ze een paar jaar overgeslagen(?)
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
emeel
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 274
Lid geworden op: do 4 oktober 2018, 14:15
Mijn mountainbike: Giant Trance

Gravelbelgium.cc schreef: wo 11 januari 2023, 12:55 heeft iemand de gpx van Marathon 80km van vorig jaar?
https://www.strava.com/activities/70640 ... m=referral
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29963
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

:-q
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Rasmazzer
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 404
Lid geworden op: do 18 juli 2019, 16:19

Iemand een idee hoe het er in Houffalize bijligt? Geven vrijdag nog wat regen, maar heb geen idee hoe de paden in Ardennen nu liggen met dat wisselvallig weer. Probeer in te schatten welke banden ik voorzie.
Johanson
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 316
Lid geworden op: ma 7 september 2020, 21:09

Ik was 2 weken terug in Vielsalm voor La Hallonienne en daar was het op enkele vreselijke passages verrassend goed. Ik verwacht in Houffalize een beetje vergelijkbare omstandigheden.
Rasmazzer
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 404
Lid geworden op: do 18 juli 2019, 16:19

Het lag kei vettig! :wink:
Johanson
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 316
Lid geworden op: ma 7 september 2020, 21:09

Rasmazzer schreef: za 29 april 2023, 21:52 Het lag kei vettig! :wink:
Het was verschrikkelijk slecht, vooral zaterdag de eerste 25 km aan uitstappen gedacht. Gelukkig lag het er zondag beter bij. Wat heb jij gereden? Ging het goed?
Rasmazzer
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 404
Lid geworden op: do 18 juli 2019, 16:19

Johanson schreef: ma 1 mei 2023, 15:00
Het was verschrikkelijk slecht, vooral zaterdag de eerste 25 km aan uitstappen gedacht. Gelukkig lag het er zondag beter bij. Wat heb jij gereden? Ging het goed?
Zaterdag gewone roc, 60km? Lag inderdaad verschrikkelijk. Wel gelukkig geen crashes maar voorrem niet aangeraakt. Vorig weekend RDHF was dan weer mega stoffig. Ik vind vandaag nog altijd stof in mijn oorschelpen :-{ Wel mooie editie!
Johanson
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 316
Lid geworden op: ma 7 september 2020, 21:09

Rasmazzer schreef: za 24 juni 2023, 14:11
Zaterdag gewone roc, 60km? Lag inderdaad verschrikkelijk. Wel gelukkig geen crashes maar voorrem niet aangeraakt. Vorig weekend RDHF was dan weer mega stoffig. Ik vind vandaag nog altijd stof in mijn oorschelpen :-{ Wel mooie editie!
Ja was mega stoffig. Ik had zaterdag de eerste 12 en laatste 6 km verkend en de eerste 2 afdalingen waren super mul. Maakte me wel een beetje zorgen om de race maar dat ging gelukkig vrij netjes. Tunneltje was wel op hoop van zegen 😁
Plaats reactie