Bart Brentjens Challenge 2023

Wedstrijden en prestatietochten over lange afstanden onder veelal zware omstandigheden.
Gesloten
Bamboocha
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 168
Lid geworden op: ma 12 april 2021, 15:02
Mijn mountainbike: Ghost Lector fs

Email gekregen vanuit de organisatie.
Concept is iets aangepast. Voor de recreant nog maar 1 optie, met een limiet van 500 deelnemers:

Het wedstrijdelement blijft gehandhaafd, maar we zullen het aantal deelnemers limiteren. Naast de officiële wedstrijdrenners met licentie, die in 2023 zullen strijden om de Nationale titels, zullen we nog maar 500 starttickets beschikbaar stellen voor de toertocht. Een toertocht met tijdregistratie, maar niet als officiële deelname aan het NK. Het aantal routes brengen we terug naar één, namelijk een zeer uitdagende 90 kilometer route voor iedereen, wedstrijd- én toertochtrijders.

Vorig jaar meegedaan met de 105km. Het aantal deelnemers aan deze afstand viel mij heel erg mee. Benieuwd of deze 90km veel rijders trekt. Met het maximum aantal deelnemers van 500 creëren ze (op proberen iig) een vorm van schaarste. Doet me een beetje denken aan de boekingssites (nog maar 2 accommodaties beschikbaar etcetera).

Ik heb nog geen besluit genomen voor 2023 iig, maar ga me in iedergeval niet op laten jagen door het deelnemerslimiet.
Trek fuel 90
Trek y11
Giant MCM
Merida carbon race
Merida Big nine

Radon Jealous al10 SL
Cube Nuroad ex
Ghost Lector fs sf
Gebruikersavatar
B@zz
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 256
Lid geworden op: wo 2 oktober 2013, 23:27

George
Moderator
Moderator
Berichten: 15568
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

Daar verder :-q
Gesloten