Product-test Boeshield T9 Bicycle Lubrication

De nieuwste productreviews, de lekkerste bikes en de mooiste bikeplekjes/evenementen!
Enrico
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced pro 1

ThaSingleTrackMastah schreef: za 15 april 2023, 13:00 Grappig hoe je een chainlube kunt testen zonder een meter te fietsen.
Maakt voor mij het testresultaat grotendeels ongeloofwaardig :winkie:
If there’s life on other planets, then the earth is the Universe’s insane asylum.
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Mijn mountainbike: Is stoffig
Contacteer:

Ja en nee.
Deze tests geven natuurlijk wel informatie die goed vergelijkbaar is.
Maar zijn de tests ook echt representatief voor een rondje mtb'en in slechte omstandigheden?
(en zou er onder andere omstandigheden een andere winnaar zijn?)
Maar had hij bijv. niet de nr 1, 2 en 3 aan een praktijktest moeten onderwerpen?
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
BramVice
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Mijn mountainbike: Spectral 29

Dennis75 schreef: za 15 april 2023, 10:28 Hier een leuke test van verschillende merken. Zelf gebruik ik Chain Lube, overigens tot volle tevredenheid. Maar het volgende flesje gaat wss Muc Off worden.

https://www.youtube.com/watch?v=FbFNrnQ4QUo&t=15s
haha heel interessant ja.
Ik heb die dry lube ook verschillende keren geprobeerd maar het is (voor mij) echt de slechtste lube die ik ooit ben tegen gekomen :lol: ik heb er zelfs contact over opgenomen met Muc-Off, zo enorm ontevreden was ik destijds.

ik kon er geen fatsoenlijke rit mee rijden zonder het idee te hebben dat er echt geen grammetje smeermiddel meer op de ketting zat. Ketting piept en knarst. Het is kleverig spul, desondanks blijft de boel wel redelijk schoon, maar het leek echt niet te smeren.
Volgens mij heb ik het restant van de pogingen nog staan, je mag hem zo hebben 8)

overigens wel heel veel respect voor de toewijding en inventiviteit van Eddie en zijn test! :-q
Plaats reactie