De XX1 AXS van de Niner worden gebruikt, net zoals de door Jan the Man gespaakte carbon wielen.
OneUp dropper is aangeschaft, Renthal stuur is onderweg. RS SID terug naar 120mm

Renthal Fatbar dr op

Forekaster/Aspen in 2.4 er op.
Was mij wel verteld dat het een speciale uitvoering was, maar dat het ie zo speciaal was wist ik weer niet. Maakt me nog meer blijStepje schreef: ↑za 1 april 2023, 21:55 Ik kwam hem ook al tegen op facebook...![]()
Dit vind ik de mooiste versie van het model, echt supermooi! Deze versie is in 2020 alleen als frame verkocht onder de naam 'race'. Er zijn er niet veel van naar Europa gekomen, dus je hebt wel iets bijzonders in handen. Laura Turpijn van LT sports heeft eenzelfde (of gehad?)
Ik ben er zelf ook nog naar op zoek geweest, maar dat was een onbegonnen zaak. Uiteindelijk heb ik zelf vorig jaar de gele als frame gekocht en rij ook met de aspen/foka (de oude) combinatie.
Heel veel plezier ermee!!
Eerste ritje achter de rug. 2 keer Hellendoorn. Heel goed vermaakt. Naar beneden een stuk stabieler dan de Niner. De fun factor met deze is erg aanwezig, wat stuurt de Kona ook nog eens fijn.