Single Speed Saturday - Ede - 1 April

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Oeps Boom
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 35
Lid geworden op: zo 10 februari 2013, 17:34

Ik vind het prima om te gaan. Ik ga ervanuit dat het meeste ernaast gaat vallen.

(En misschien dat van de eventuele regen die er op valt mijn fiets nog een beetje schoon wordt)
Gebruikersavatar
FreedomRanger
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 350
Lid geworden op: ma 21 juni 2021, 14:59
Mijn mountainbike: rijdt prima!

Wat mij betreft prima. Ben niet bang van wat druppels en het meeste zal er inderdaad naast vallen.

Ik ben tussen 10.00 en 10.30 op de parkeerplaats. Herkenbaar: 50 plusser met Star Wars sokken en een grijze Polestar. Oh ja, en natuurlijk een single speed Giant 😁
Je stopt niet met spelen omdat je oud wordt. Je wordt oud omdat je stopt met spelen.
Oeps Boom
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 35
Lid geworden op: zo 10 februari 2013, 17:34

Het is simpel. Als het op een Singlespeed rijdt wordt het mee genomen in de rit. Of ze willen of niet.
Gebruikersavatar
Ook Peter
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1059
Lid geworden op: wo 16 september 2015, 08:45
Mijn mountainbike: Kleurig; (Commencal, Cotic, Project12, Sparta)

Ben morgen wel met single speeds bezig maar dan hele andere soort; klassieker motoren 😋🤣
Lekker fietsen!
sjaak de snaak
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 701
Lid geworden op: za 24 november 2007, 11:13
Mijn mountainbike: RM Vertex/Kona Unit/KonaJake the Snake,Singular Swift

Helaas ben ik er morgen niet bij , volgende keer weer ..
Whining is for soccerplayers, pain is for cyclists
Gebruikersavatar
wamske
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 295
Lid geworden op: za 5 januari 2013, 11:04
Mijn mountainbike: Cotic FlareMax '18, Kona Unit '21, Trek Singletrack 930 '93

Demoniac schreef: do 30 maart 2023, 09:45 Haal mij maar weer van de lijst, gisteren mijn sleutelbeen gebroken :cry:
Auch, beterschap! Wel veroorzaakt door een heldhaftig event hoop ik?


Geniet er van!
Oeps Boom
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 35
Lid geworden op: zo 10 februari 2013, 17:34

Nou, ik ga onderweg. Ik zie jullie in Ede.
Gebruikersavatar
FreedomRanger
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 350
Lid geworden op: ma 21 juni 2021, 14:59
Mijn mountainbike: rijdt prima!

Oeps Boom schreef: za 1 april 2023, 08:45 Nou, ik ga onderweg. Ik zie jullie in Ede.
Tot zo!
Je stopt niet met spelen omdat je oud wordt. Je wordt oud omdat je stopt met spelen.
Gebruikersavatar
johan_v
All rounder
All rounder
Berichten: 89
Lid geworden op: vr 21 augustus 2015, 20:31
Mijn mountainbike: Nordest Sardinha/Pyga Hyrax

ik haak af, mijn fiets is van staal, die kan niet tegen regen. veel plezier :-q
Gebruikersavatar
FreedomRanger
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 350
Lid geworden op: ma 21 juni 2021, 14:59
Mijn mountainbike: rijdt prima!

Oeps Boom was speciaal voor de Single Speed Saturday Ede helemaal uit Lisse deze kant op gekomen. Dan laat je die man natuurlijk niet in zijn eentje in het bos staan, omdat er toevallig wat vocht in de lucht zit. Uiteindelijk hebben we met z'n tweeën het rondje Ede gedaan.

Smerig weer, smerige fietsen, smerige kerels. Kortom, een topdag! :bier:

Afbeelding
Je stopt niet met spelen omdat je oud wordt. Je wordt oud omdat je stopt met spelen.
Oeps Boom
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 35
Lid geworden op: zo 10 februari 2013, 17:34

Was zeker een topdag. Heerlijk gereden. Heeft eigenlijk niet geregend en er lagen een paar kleine ondiepe plasjes op het parcours. Al die afhakers hebben zeker een superrit gemist.
Gebruikersavatar
wamske
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 295
Lid geworden op: za 5 januari 2013, 11:04
Mijn mountainbike: Cotic FlareMax '18, Kona Unit '21, Trek Singletrack 930 '93

Idd een betere besteding van de zaterdagmorgen!
sjaak de snaak
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 701
Lid geworden op: za 24 november 2007, 11:13
Mijn mountainbike: RM Vertex/Kona Unit/KonaJake the Snake,Singular Swift

Top , volgende keer wil ik erbij zijn
Whining is for soccerplayers, pain is for cyclists
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4828
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Oeps Boom schreef: za 1 april 2023, 15:23 Was zeker een topdag. Heerlijk gereden. Heeft eigenlijk niet geregend en er lagen een paar kleine ondiepe plasjes op het parcours. Al die afhakers hebben zeker een superrit gemist.
FreedomRanger schreef: za 1 april 2023, 21:43 Vandaag was het toch wel redelijk aanpoten op sommige stukken. Grote plassen (zelfs een compleet meer gezien), zuigende modder en spekgladde boomwortels maakten er een fantastische rit van. Ik kwam zo smerig als een orc van mijn fiets af. Kortom, een topdag!
Ja, wat was ‘t nou? :~
Gebruikersavatar
FreedomRanger
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 350
Lid geworden op: ma 21 juni 2021, 14:59
Mijn mountainbike: rijdt prima!

Giant-E schreef: zo 2 april 2023, 09:31
Oeps Boom schreef: za 1 april 2023, 15:23 Was zeker een topdag. Heerlijk gereden. Heeft eigenlijk niet geregend en er lagen een paar kleine ondiepe plasjes op het parcours. Al die afhakers hebben zeker een superrit gemist.
FreedomRanger schreef: za 1 april 2023, 21:43 Vandaag was het toch wel redelijk aanpoten op sommige stukken. Grote plassen (zelfs een compleet meer gezien), zuigende modder en spekgladde boomwortels maakten er een fantastische rit van. Ik kwam zo smerig als een orc van mijn fiets af. Kortom, een topdag!
Ja, wat was ‘t nou? :~
Beiden. :D

Tijdens met rijden viel het met de regen mee omdat we redelijk beschut tussen de bomen reden. Wel een bui met miezerregen gehad. Het meer hebben we gezien (compleet stuk ondergelopen vlakte) maar daar konden we langs rijden. De single tracks lagen er prima bij met wat ondiepe plasjes hier en daar. Het gedeelte met de boomwortels voor het mob complex was erg modderig, maar dat heb je daar al als je er een glaasje water overheen morst.
De fiets van Oeps Boom was bij terugkomst schoner dan toen hij vertrok. We zagen er zelf aan het eind niet meer uit. Wat me er ineens aan herinnert dat alles nog op een natte vieze hoop in de schuur ligt en dat ik dat zo maar eens moet gaan opruimen. :-{
Je stopt niet met spelen omdat je oud wordt. Je wordt oud omdat je stopt met spelen.
Plaats reactie