Merken dot 5.1?

Hoe moet je je derailleur afstellen, remmen vervangen...
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker

Mario070 schreef: zo 26 maart 2023, 08:42 Ook zijn er kleinere verpakkingen 250ml voor ± €3,-
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Mijn mountainbike: Is stoffig
Contacteer:

Die heb ik nog niet gezien, maar die zou ik dus kopen :-q

Maar ik rij al jaren met Shimano en mn autos gaan gewoon naar de garage. Motorfietsen al jaren de deur uit, dus ik ben geen DOT gebruiker.
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker

€2,90 :-q

Afbeelding

En wil je nu echt de 5.1 kost ± €4,- ......alleen daarvan krijg ik de foto hier niet gepost :oops:

Afbeelding

Toch nog gelukt....met de hele Ferodo dot 5.1 familie :wink:

Dan Empfield
void
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Mijn mountainbike: Is metal

Mario070 schreef: zo 26 maart 2023, 21:19 ....dot vloeistoffen zijn nieuw ook niet vacuüm verpakt, daar zijn flessen ook niet helemaal vol en ook gewoon op deze planeet gevuld :-q
"This is why the better brake fluids are packaged in a moisture-free, pure nitrogen environment, where the low-dollar department store varieties are packaged in regular air – moisture and all", source
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker

void schreef: ma 27 maart 2023, 13:16
Mario070 schreef: zo 26 maart 2023, 21:19 ....dot vloeistoffen zijn nieuw ook niet vacuüm verpakt, daar zijn flessen ook niet helemaal vol en ook gewoon op deze planeet gevuld :-q
"This is why the better brake fluids are packaged in a moisture-free, pure nitrogen environment, where the low-dollar department store varieties are packaged in regular air – moisture and all", source
"pure nitrogen environment" "pure stikstofomgeving" :o dit willen wij toch helemaal niet....laat Rutte het maar niet lezen :lol: dan hebben we gelijk geen kwalitatief hoogwaardige dot remvloeistof meer in Nederland :((

Dan Empfield
Plaats reactie