Hoe snel ben je van plan te gaan fietsen?
Top 100 wedstrijdrijders op de 200 rijden allemaal minstens 25 km/h gemiddeld
Bartje 200 als beginner.
-
- Extreme Biker
- Mijn mountainbike: Canyon Nerve AL29 9.9
Dat weet ik nog niet, het zou m'n eerste marathon zijn. Ik ben wel boven gemiddeld qua conditie dus moet wel mee kunnen komen, maar heb niet de illusie met de prijzen mee te doen.
Is de toertocht meer relaxed maar misschien ook meer irritatie omdat mensen niet doorrijden?
Who needs roads when there's dirt
-
- All rounder
- Mijn mountainbike: Radon Jealous AL10SL
Vorig jaar 25km/h gemiddeld gereden, excl. pauzes. Gefinisht op plaats 235 bij de toertocht.
Volgens de officiële registratie, dus inclusief pauzes en files 22,4km/h.
Vond de sfeer bij de toertocht wel fijn, maar weet niet hoe die in het wedstrijdveld is
Volgens de officiële registratie, dus inclusief pauzes en files 22,4km/h.
Vond de sfeer bij de toertocht wel fijn, maar weet niet hoe die in het wedstrijdveld is
Trek fuel 90
Trek y11
Giant MCM
Merida carbon race
Merida Big nine
Radon Jealous al10 SL
Cube Nuroad ex
Trek y11
Giant MCM
Merida carbon race
Merida Big nine
Radon Jealous al10 SL
Cube Nuroad ex
-
- Mountainbike Junk
- Mijn mountainbike: Carbonda FM936
Ik zal helaas niet kunnen starten
.. Aanhoudende rugklachten zorgen ervoor dat ik het gewoon niet vol kan houden op dit moment. Mocht iemand interesse hebben hoor ik het wel. Wave 6, 07:50 en met een beetje korting
.

-
- Pro Biker
2 jaar geleden de 200 wedstrijd gereden (op een hard tail) en vond het een hele mooie race. Nu voor de 100 ingeschreven die ik op mijn gravelbike ga doen (in voorbereiding op Flatlands300). Ben benieuwd hoe dat gaat maar denk dat het wel kan.
Ik ga hem fietsen op mijn stanton. Erg serieus voorbereid, ben erg benieuwd. als ik hem uitrij zonder 30km huilend op de fiets te zitten vind ik het wel prima. Ga in elk geval focussen op temporiseren (max 23kmu in het begin, eerste 50km erg rustig aan doen) en goed eten en rusten onderweg.