Top gasten,
Bedankt voor alle reacties. Ik heb nu een veel beter beeld gekregen!
Gr. Jeroen
XC gebruik
-
- Mtb fanaat
Flow is alles!
Orbea Occam H10 *TE KOOP*
Scott Spark RC 900 Team
Orbea Occam H10 *TE KOOP*
Scott Spark RC 900 Team
De Spark van mijn vriendin moet wel met enige regelmaat nagetrokken op juiste moment.Mr. Orange schreef: ↑di 21 maart 2023, 14:13 Als ik de reacties zo lees heb ik een groot vermoeden dat het me tussen de oren is gaan zitten. Ik zal dus gewoon wat meer los moeten laten en gewoon gaan. Amerongen is een stuk pittiger nog dan Hellendoorn dus dat moet wel goed komen. De Scott staat momenteel bij de fietsenmakert ivm een kraak in de achterbrug en zo’n kraak geeft ook niet het vertrouwen om de fiets helemaal los te laten.
Ik vermoed dat op termijn de Occam op Marktplaats zal gaan verschijnen dan.![]()
- Giant-E
- Elite Mountainbiker
- Mijn mountainbike: Neuron CF8
Amerongen pittiger?Mr. Orange schreef: ↑di 21 maart 2023, 14:13 Amerongen is een stuk pittiger nog dan Hellendoorn dus dat moet wel goed komen.

- maverick76
- Elite Mountainbiker
- Mijn mountainbike: Niet bij te houden…
“niet-natuurliefhebbers, de leegte van die levens schokt me” heel vrij naar Tim Krabbé.
-
- Elite Mountainbiker
- Mijn mountainbike: Bird Aeris 9
ga je daarin ook de kwaliteit van de rijder meenemen?maverick76 schreef: ↑za 25 maart 2023, 10:41 Ik denk gelijk aan dit filmpje.![]()
https://youtu.be/-ihU_iRMnOY
dit is natuurlijk een vergelijk die niet opgaat. die vent gaat harder op een stalen omafiets met mandje voorop van de berg dan wij op zijn dh fiets
Bird Aeris 9 blurple
- maverick76
- Elite Mountainbiker
- Mijn mountainbike: Niet bij te houden…
Klopt, maar het ging toch in de startpost wat een frame als dit kan hebben?
“niet-natuurliefhebbers, de leegte van die levens schokt me” heel vrij naar Tim Krabbé.
-
- Elite Mountainbiker
- Mijn mountainbike: Bird Aeris 9
maar in de juiste handen gaat zo’n frame niet kapot. in de handen van een lompe zak kan het zo gebeurd zijn, wel verschilletjemaverick76 schreef: ↑za 25 maart 2023, 14:38 Klopt, maar het ging toch in de startpost wat een frame als dit kan hebben?
Bird Aeris 9 blurple
- Tijgerhaai
- Elite Mountainbiker
- Mijn mountainbike: Scott Scale, Spark & Genius
- Contacteer:
Ik heb een alu Spark. (Maar carbon is sterker) 1* Trans Holland, 2* Trans Schotland, Enduro Glentress, Innerleithen (the Golfie) Zuid Spanje, Duitsland Willingen & Harz. (Daar dan wel mijn velg gemold op de Brocken tankbaan) En in de Ardennen zei men dat ik te ruig rij. (De keuze was droppen al het andere kon niet omdat ik daarvoor te hard ging) En vele rondjes in Nederland zoals Schoorl, Nijmegen, Hellendoorn, UHR. Het frame is nog steeds heel. Maar het blijft een mountainbike. A. Is dat ding er voor bedacht. B. Krijgt het enorm op z’n flikker dus er gaat wel een wat stuk. Zo heb ik 2* het frame van een Scale gemold. En een Genius had ik met een half jaar ook retour Zwitserland. (1,96 en 96Kg op een XL frame is ook niet ideaal) Je hebt mij niet horen zeggen dat mountainbiken een goedkope sport is. 

●◼︎▲◆ de parels] | komoot