project Victor: MK3.5 p27

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Gebruikersavatar
pieterw33
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 200
Lid geworden op: di 19 september 2017, 10:19

Mooi hoor nog een maandje en dan zitten wij er ook weer, Wij hebben al 5 volledige dagen bij RideOnNoli geboekt. Wordt je naar de start van de trail gebracht en onderaan weer opgewacht, + je rijdt ook veel trails waar je met de standaard shuttles nooit gaat komen.

Jullie hebben dus alleen de single uplifts gebruikt toen jullie er waren? Ik vindt het altijd jammer dat je het laatste stuk nog zo een eind over de weg naar beneden moet rollen.

Maare mooie plaatjes ik zeg meer :-q
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

Wij hebben idd alles met single uplifts gedaan, en dan heb je inderdaad het nadeel dat je meer over asfalt terug moet naar Finale. Deze keer wel wat meer geprobeerd na de bekende trails als Rollercoaster, Isallo en Toboga nog wat leuke trailtjes naar de kust te vinden en daar toch ook wel wat juweeltjes gevonden. Overigens lag voor ons oude onfitte mannen de max wel op 2 uplifts per dag, meer hadden we fysiek niet volgehouden. Nou ja, baron062 misschien met zijn hulpfiets, maar ook die voelde de slijtage van de downhills volgens mij aardig.
Vorige keer wel 1 dag met een gids gedaan en toen idd meer trails achter Pietra gereden die wel mooi waren maar niet perse gaver dan de beter bereikbare trails.
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
Gebruikersavatar
Dutch
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 17:01

Mooie beelden weer mannen, en alles heel gehouden. Wel zo fijn toch. (voor die oude lijven :-q )
Ik dacht dat we vorig jaar elke keer pech hadden met weer maar jullie hebben ook flink natte trails gehad zo te zien op de foto's.
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

Viel reuze mee gelukkig. Maandagmiddag zijn Lars en ik door 3s bij Nato gedropt en hebben we via een besneeuwde en modderige Crestino een kurkdroge Igegnere gereden. Maandagnacht heeft het nog flink geregend dus Toboga di Canova had een paar rotsige stukken die erg glibberig waren op de Enduro's, inclusief een mooie glijpartij van mij vlak boven de weg.

Afbeelding

Verder tot de laatste run perfect weer gehad en alleen de klim naar Isallo (en de eerste 50m van de trail) was nat, modderig en besneeuwd.
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

Nadeel eigen baas is dat je het halve weekend aan het werk bent terwijl heel Nederland op de mtb zit.
Voordeel eigen baas is dat je maandagochtend 8u het Amerongse bos helemaal voor jezelf hebt. Was weer prachtig, blijft toch wel mijn favoriete ronde in NL. :-q

Afbeelding
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
Gebruikersavatar
MarkMeisner
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1450
Lid geworden op: do 8 mei 2008, 12:22
Mijn mountainbike: Nukeproof Mega 290

Prachtige fiets met een prachtige route :-q
Gebruikersavatar
zonoskar
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2207
Lid geworden op: vr 21 december 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Element 970
Contacteer:

Volgende keer niet tegen de zon in fotograferen aub :)

Oja, als ik eigen baas was zou ik niet op maandag 08:00 op de fiets zitten. Veel te vroeg :winkie:
Gebruikersavatar
MarkMeisner
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1450
Lid geworden op: do 8 mei 2008, 12:22
Mijn mountainbike: Nukeproof Mega 290

zonoskar schreef: ma 15 mei 2023, 14:24 Volgende keer niet tegen de zon in fotograferen aub :)
Weer díe discussie hahahaha
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

En toch is het beeld tegen de zon in aanmerkelijk fraaier dan met de zon mee... Of ben je vanochtend te vroeg opgestaan en zoek je iets om op te mopperen? :winkie:

Afbeelding
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
Gebruikersavatar
zonoskar
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2207
Lid geworden op: vr 21 december 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Element 970
Contacteer:

suravida schreef: ma 15 mei 2023, 14:30 En toch is het beeld tegen de zon in aanmerkelijk fraaier dan met de zon mee
In hoeverre vind je de foto tegen de zon in beter dan deze? Hier zie je ten minste de kleur van de fiets.
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

Totaalplaatje vs een foto van de fiets. In deze ben ik meer gecharmeerd van de sfeer dan dat ik de fiets in elk detail wil vastleggen. Ik vond de sfeer in het bos prachtig en die probeer ik op foto te krijgen. En die fiets heeft natuurlijk ook gewoon een prachtig silhouet. ;-)
Maar wat vind Mark ervan, als fotograaf die er zijn hypotheek van betaald?
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
Gebruikersavatar
MarkMeisner
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1450
Lid geworden op: do 8 mei 2008, 12:22
Mijn mountainbike: Nukeproof Mega 290

Tegenlicht +1, maar dan voor het gehele plaatje. Silhouet komt zo het mooiste uit, spannender beeld, ik deel die mening met Michiel. Ik snap Zonoskar's mening ook wel. Een beeld dichterbij, liggend en geen/minder tegenlicht geeft beter beeld op de paintjob. Maar daar is deze foto niet voor gemaakt.
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

Juist. :bier: :kiss:
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
Marco79
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1468
Lid geworden op: vr 6 juni 2014, 13:21
Mijn mountainbike: Nicolai Saturn 14 ST `21; Custom Orange Clockwork Evo `20; Kona Unit; Monocog 29-er

suravida schreef: ma 15 mei 2023, 15:04 En die fiets heeft natuurlijk ook gewoon een prachtig silhouet. ;-)
Maar wat vind Mark ervan, als fotograaf die er zijn hypotheek van betaald?
Beginnen over het mooie silhouet… maar dan die verrekte frame tas laten zitten. Gemiste kans :winkie:.
“Old, not obsolete”
Gebruikersavatar
MarkMeisner
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1450
Lid geworden op: do 8 mei 2008, 12:22
Mijn mountainbike: Nukeproof Mega 290

Dat is juist het hele mooie en wat de foto in mijn ogen beter maakt. Tasje erop en 200km rijden, dat kan zonder problemen op deze fiets. Dat laat de veelzijdigheid zien van de Victor.
Plaats reactie