NP Utrechtse Heuvelrug - Specialized Amerongen - Leersum

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
rokl
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2303
Lid geworden op: zo 1 mei 2011, 16:28

Ik was ook afgelopen vrijdag ochtend onderweg op Leersum/Amerongen/Rhenen: tegengekomen ben ik 4 bikers op Leersum, 2 op Amerongen en 1 op Rhenen. Heerlijk gefietst.
Mijn bikes: Merida Big.Nine 3000-D Lite (2013-2021); Grand Canyon CF SL 8.9 (2016-); Scott Spark 910 (2020-)
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10860
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

https://driftweg26.nl.
Als je altijd al op 300meter van de route Amerongen wilde komen wonen, is dit je kans.
Jullie paarden kunnen achter het huis. Vrijwilliger bij de TrailCareCrew is een optie.
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

Mocht er een rijkelijk betaalde functie voorhanden zijn bij de Trailcarecrew dan heb ik wel interesse. Zo niet dan mis ik nog een ton of 3. :-{
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
awinkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3300
Lid geworden op: za 10 oktober 2015, 21:11
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 6.9

Gezien de staat van het huis wordt het dan meer klussen in huis, dan klussen buitenshuis...
Gebruikersavatar
Nespresso
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1580
Lid geworden op: ma 18 oktober 2010, 14:29

Je kunt wel je eigen pumptrack in je achtertuin maken. Of eindelijk die tablejump en serieuze drop die je mist op de route Amerongen :tong
carbon bike, titanium collarbone...
Gebruikersavatar
HansGSX-R
All rounder
All rounder
Berichten: 72
Lid geworden op: wo 6 april 2022, 18:07
Mijn mountainbike: Cube stereo hybrid 140 hpc race

Vanavond nog even snel een rondje Amerongen gedaan, lag er weer super bij :D Lang leve de zomertijd... Blijf me erover verbazen dat na al die regen van de afgelopen tijd er al hele stukken trail zijn waar het al bijna mul is. Was overigens ook super rustig, slechts 1 medebiker tegengekomen.
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4831
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Eind middag LE & AM gereden en ‘t ligt er inderdaad (nog) gruwelijk bij. Extra sessies gedaan op Nieuw Lombok en HS. :bier:
sama
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1390
Lid geworden op: ma 20 juni 2011, 16:50
Mijn mountainbike: Yeti asr turq

Ja het is echt een racebaan op het ogenblik, en ook echt verbazingwekkend hoe moddervrij de routes zijn.
Sneeuwmonster
rokl
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2303
Lid geworden op: zo 1 mei 2011, 16:28

Was iemand vandaag onderweg op het parcours in Amerongen/Leersum/Rhenen? Bij ons in het westen is het wel regenachtig, maar grote hoeveelhedenn vallen er niet. Ik vraag me af hoe het is op de UHR met oog op rijden van de routes morgen ochtend.
Mijn bikes: Merida Big.Nine 3000-D Lite (2013-2021); Grand Canyon CF SL 8.9 (2016-); Scott Spark 910 (2020-)
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6132
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Ragley Trig

rokl schreef: za 1 april 2023, 14:20 Was iemand vandaag onderweg op het parcours in Amerongen/Leersum/Rhenen? Bij ons in het westen is het wel regenachtig, maar grote hoeveelhedenn vallen er niet. Ik vraag me af hoe het is op de UHR met oog op rijden van de routes morgen ochtend.
https://www.strava.com/activities/88127 ... m=referral
MTB Trail Care Crew Utrechtse Heuvelrug
Garage Sale
Ibis Ripley V4
Ibis Ripmo V2
Ibis Ripley V1 => met pensioen, aan de muur
Ragley TD:1 29 ti rigid Single Speed
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5761
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

bouwpakket schreef: za 1 april 2023, 14:35
rokl schreef: za 1 april 2023, 14:20 Was iemand vandaag onderweg op het parcours in Amerongen/Leersum/Rhenen? Bij ons in het westen is het wel regenachtig, maar grote hoeveelhedenn vallen er niet. Ik vraag me af hoe het is op de UHR met oog op rijden van de routes morgen ochtend.
https://www.strava.com/activities/88127 ... m=referral
Dat was stukje westelijker (oa Zeist). 10 km hemelsbreed verderop naar het oosten was het toch droog vandaag? :winkie:
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Gebruikersavatar
Nespresso
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1580
Lid geworden op: ma 18 oktober 2010, 14:29

Ik zal deze vraag morgenochtend nog een keer posten om te zien hoe de zondagochtend rijders het gehad hebben. Misschien dat ik dan eind van die middag met volle zon die kant op ga (Maar iets zegt me dat dat niet gaat gebeuren: de zon zal wel schijnen, maar de modder zal nog niet weg zijn..)
carbon bike, titanium collarbone...
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4831
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Zitten die zondagochtendrijders niet inmiddels alweer op de racefiets?
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5761
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Giant-E schreef: za 1 april 2023, 15:21 Zitten die zondagochtendrijders niet inmiddels alweer op de racefiets?
Ik ga morgen idd een blokje op de racefiets :winkie: :winkie:
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Stunning
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2116
Lid geworden op: za 24 november 2007, 11:49

Giant-E schreef: za 1 april 2023, 15:21 Zitten die zondagochtendrijders niet inmiddels alweer op de racefiets?
Die rijden ook als het gewoon nat is...
Plaats reactie