Santa Cruz HighBall 3 S GX uit 2022

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Plaats reactie
Mister Björn
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 177
Lid geworden op: wo 9 april 2008, 18:36
Mijn mountainbike: Santa Cruz Highball 22

Afgelopen week heb ik mij zelf verwend met een nieuwe fiets. Helaas beviel de Scott Spark toch niet zoals ik had verwacht en ben ik opzoek gegaan naar iets anders leuks. Ik op met deze Santa Cruz wat meer plezier te gaan beleven maar aan de looks zal het in ieder geval niet liggen :winkie: :winkie:

Afbeelding

Voor nu is die op de banden na is die nog vrij standaard. De wens is wel om een de derailleur te vervangen voor een AXS variant omdat ik dat wel erg fijn vindt rijden en daarnaast de looks (ontbreken van kabels) er mooi vindt. Verder kan er dan ook een dropper post (AXS variant).

Laat het weer nu maar weer beter worden want dit heeft lang genoeg geduurd :D
Gebruikersavatar
Dutch
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 17:01

Mooi fietsje, al halen de tanwalls de aandacht wel wat van het frame weg, zou ik persoonlijk liever zwart zien.
Gebruikersavatar
Klitse
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1576
Lid geworden op: do 7 juni 2018, 22:45
Mijn mountainbike: Moxie / Eccentric / SSSS Inbred

Dutch schreef: di 14 maart 2023, 22:25 Mooi fietsje, al halen de tanwalls de aandacht wel wat van het frame weg, zou ik persoonlijk liever zwart zien.
Dat, en ff blauwe SID stickers fixen (Slikgraphics). Verder ben ik meestal wel fan van SC. :-q
My Bikes:
Moxie // Eccentric // Minty // SSSS Inbred
Plaats reactie