Mtb tochtje: UHR + Veluwe (+400km)

Discussiehoek voor GPS Routes/tracks, Navigators, Software en meer.
Plaats reactie
blurg
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 16 november 2022, 11:39

OI! Ik ben voor dit jaar een route aan het bouwen, een 2 of 3 daagse monster MTB route. Utrechtse Heuvelrug compleet en de Veluwe. Dit zal uitkomen op ruim 400km hoofdzakelijk singletrack. Dit wil ik graag in een route gieten. Ik maak gebruik van de bestaande GPX van de Utrechtse Heuvelrug, en de gecombineerde route van de route netwerk Zuid-Veluwe. Ik moet alleen manueel een verbinding aanleggen tussen Rhenen en Renkum. De route en GPX zal ik beschrijven en delen op mijn website straks (mtbtochtje.com). Is iemand bekend in de omgeving van Rhenen/Wageningen/Renkum, om te helpen bij zo'n leuk mogelijke verbinding? Het is jammer als het domweg asfalt is. Ik wil het in mei/juni gaan rijden, met ergens een overnachting (of twee 🙂 )

Afbeelding
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10857
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

Zal ik voor je tekenen. Zal wel een beetje een gravelroute worden. Waar in Renkum wil je uitkomen?
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
blurg
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 16 november 2022, 11:39

Hoi!

Dank je voor je reactie! Ik heb al een PBtje gehad van iemand, die iets geklust had. Maar wellicht wil je t tekenen, is het toch anders.

Ik moet aansluiting vinden bij de route van Renkum, dus de 'top' van de Nordberg bijvoorbeeld (een top op 27m, wow :)
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10857
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Mad Wally
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2636
Lid geworden op: do 29 augustus 2019, 08:45
Mijn mountainbike: Santa Cruz Hightower CC

Beetje verder naar het oosten kun je ook een hele leuke rout aan elkaar knopen met Lemele, Hellendoorn, Holten, Rijssen, Markelo, Lochem en Vorden.
“Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience” -Mark Twain-
Gebruikersavatar
Willem Altes
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2172
Lid geworden op: za 19 januari 2019, 01:26

Kinderroute Ede naar Amerongen is korter

https://brouter.de/brouter-web/#map=12/ ... ,52.011722
Plaats reactie